گوگل ارائه: چگونه به تماشای امروز تالار اخبار و اطلاعیه ها

گوگل شرکت تنظیم شده است را اعلام مهم در ساعات آینده در آن "گوگل ارائه" جریان اگر چه ما متاسفانه کمی اطلاعات به

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

گوگل شرکت تنظیم شده است را اعلام مهم در ساعات آینده در آن "گوگل ارائه" جریان اگر چه ما متاسفانه کمی اطلاعات به رفتن در حال حاضر.

اما با اخیر راه اندازی گوگل شمشیر و سپر جزیره از زره گسترش این شرکت می تواند انتظار به از بند باز کردن بازی های جدید ما برای نینتندو سوئیچ تلفن همراه و یا فراتر از آن. وجود دارد مقدار زیادی از فرصت های هیجان انگیز, بنابراین ما وارد کردم همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد امروز گوگل ارائه.

چگونه به تماشای عکس Presents – هنگامی که و که در آن خواهد شد.

گوگل ارائه آغاز خواهد شد در روز چهارشنبه 17 ژوئن در 6 صبح PT/2pm BST/3pm CET و پخش خواهد شد در عکس رسمی کانال یوتیوب. این واقعیت نینتندو نکرده یک آهنگ و رقص در این مورد ارائه معنی آن را نمی ممکن است یک دستگاه سوئیچ عنوان اگر چه ما نباید رد کردن این احتمال ،

ما در سمت چپ یک لینک به جریان زیر شما می توانید آن را بدون خروج از این صفحه و ما تصور کل پخش خواهد شد در دسترس بر روی تقاضا بلافاصله پس از آن آمده است:

گمانه زنی ها در سراسر رسانه های اجتماعی نکات در این اطلاعیه که یک قرار دادی spin-off یا شاید یکی دیگر از ورود در گوگل: let's Go سری. ما دوست داریم احیای کلیپ های طلا و نقره با reimagined, تصاویری از بازگشت موجودات و شخصیت های همه فقط در حال انتظار برای پایمال کردن ما با دلتنگی.

آن را به احتمال زیاد خیلی زود به شنیدن در مورد آینده هسته, ورود, به خصوص با شمشیر و سپر فقط رها کردن اول خود را گسترش. در اینجا چیزی است که ما فکر پایه بازی در 4/5 نقد و بررسی: "این بسیار عالی است که ورود در بازی آخرش را یاد حق رای دادن, هل دادن سری به جلو در برخی از راه های هیجان انگیز در حالی که هرگز فراموش ریشه ساخته شده است که آن را خیلی دوست داشت در وهله اول است."

ما خواهید بود گزارش آخرین عکس ارائه اخبار آن را به عنوان ظهور بنابراین نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای همه مهم خود را بازی کنید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن