پلی استیشن اعلام می کند دولت بازی برای این هفته، اما انتظار هر گونه اخبار PS5

سونی اعلام کرده است دولت جدید از ارائه بازی مجموعه ای را به صورت در تاریخ پنجشنبه ، 6th اوت که به فراوانی از ا

توسط POSHTIBANNEWS در 25 مرداد 1399

سونی اعلام کرده است دولت جدید از ارائه بازی مجموعه ای را به صورت در تاریخ پنجشنبه ، 6th اوت که به فراوانی از اخبار و اطلاعیه ها برای بازی های آینده ویژگی.

با این حال ، شرکت شده است سریع به سطح انتظارات ، و آن را روشن است که بینندگان باید هر گونه اخبار عمده در PS5 و یا هر یک از بازی های مرتبط با آن انتظار نیست. در عوض، آن را بر روی عنوان PS4 و PSVR ورود در ماه های آینده تمرکز. 

آن را در ماه اوت 6th در 9pm BST انجام می شود ، و 40 دقیقه سالم به طول خواهد انجامید ، به این معنی که مقدار زیادی از زمان برای اطلاعیه های کوچک و در عمق نگاه اجمالی در بازی های خاص وجود دارد. در کنار بازی های فوق PS4 و PSVR، آن را نیز بر روی برخی از عناوین مرموز شخص ثالث تمرکز.

اگر شما در فقدان حضور PS5 تحت الفشار قرار گرفته اید، PS4 هنوز یک کنسول بسیار محبوب است و برای سال های زیادی در این اطراف خواهد بود، بنابراین این حس برای سونی به جای تمرکز خاص بر روی عمده و تلاش های کوچک تر ایندی آمدن به پلت فرم.

مرتبط با : بهترین بازی های PS4

جمله سازی "چک در" به این معنی است که ما به احتمال زیاد تعدادی از بازی های موجود در کنار برخی از تازه واردان را ببینید، که بسیار عالی است برای دیدن. شاید بالاخره "کال وظیفه" را ببینیم: جنگ سرد عملیات سیاه؟ دیگر شخص ثالث هتربزرگ مانند رزیدنت ایول 8 و انتقام جویان مارول نیز می تواند ظاهر، به خصوص با لگد زدن بتا دوم در آخر این هفته است.

در دیگر اخبار پلی استیشن، اوایل امروز سونی تایید کرد که لوازم جانبی موجود با PS5 کار خواهد کرد. متاسفانه، Dualshock 4 سازگار خواهد بود، اما تنها با بازی های PS4، شما باید Dualsense به بازی هر چیزی توسعه یافته به طور انحصاری برای پلت فرم. در سمت روشن، PSVR، پلی استیشن حرکت و تعدادی از لوازم جانبی دیگر بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد.

ما هنوز منتظر جزئیات قیمت و تاریخ انتشار برای کنسول. نگه داشتن چشم در نظرات قابل اعتماد برای آخرین به روز رسانی و وضعیت پوشش بازی در آینده این هفته.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن