صفحه 4a: تاریخ انتشار نشت و آنچه که ما می خواهم برای دیدن از گوگل بعدی مقرون به صرفه تلفن

وجود دارد بیشتر گل سرسبد گوشی های هوشمند راه اندازی از شما می تواند لرزش قلم در سال 2019 اما یکی از دستگاه های

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

وجود دارد بیشتر گل سرسبد گوشی های هوشمند راه اندازی از شما می تواند لرزش قلم در سال 2019 اما یکی از دستگاه های standout سال بود در واقع یک mid-ranger. گوگل صفحه 3a بود و به یاد ماندنی تر از بسیاری از بسیار گران تر تلفن همراه به دلیل آن را ارائه می دهد صفحه 3 استثنایی دوربین در یک حد بیشتر مقرون به صرفه قیمت.

ما انتظار جانشین خود صفحه 4a به راه اندازی به زودی, و بسیاری از نشت که پدید آمده در طول ماه های اخیر به ما داده اند یک ایده مناسب و معقول از آنچه این گوشی جدید می تواند به جدول به ارمغان بیاورد. خوانده شده در برای شکست از آنچه که ما در حال انتظار (و آنچه که ما می خواهم برای دیدن) از صفحه 4a.

این صفحه 4a در یک نگاه

  • ممکن است راه اندازی می رود
  • به احتمال زیاد به هزینه بین £400 و 500 پوند
  • معلوم نیست اگر وجود خواهد داشت 5G مدل
  • معلوم نیست اگر وجود خواهد داشت یک مدل XL

صفحه 4a تاریخ انتشار

گوگل تا به حال شده است انتظار می رود برای راه اندازی صفحه 4a محدوده در کنار صفحه جوانه 2 این ممکن است. چرا که اکثر سازندگان گوشی های هوشمند کار می کنند به 12 ماه تجدید چرخه و صفحه 3a و 3a XL پرده برداری شد در کنفرانس Google I/O 2019 (غول جستجو در کنفرانس سالانه برای توسعه دهندگان) که در آن شما حدس زده آن ممکن است 2019.

اما در این سال نسخه ای از این رویداد Google I/O سال 2020 لغو شده است با توجه به coronavirus نگرانی. Google I/O سال 2020 سخنران به حال شده است را به محل on May 12 در خط ساحلی در سالن آمفی تئاتر این شرکت در مانتین ویو HQ. این برنامه در حال حاضر شده است scrapped.

در ابتدا گوگل تا به حال گفت: این برنامه ریزی برای حرکت در این سال نشان می دهد آنلاین, با توجه به نگرانی از گسترش coronavirus اما در ماه مارس تصمیم گرفت در برابر برگزاری این رویداد در همه. تغییر از قلب به عنوان بحران عمیقتر و گوگل می گوید هیچ برنامه ای برای برنامه ریزی مجدد آن است.

اما نه تنها coronavirus-اخبار مرتبط در مورد صفحه 4a. در پایان ماه فوریه گوگل بنا به گزارش ها نیز منتقل صفحه 4a و صفحه 5 تولید از کارخانه ها در چین به کارخانه در ویتنام از آنجا که از virus.

که همه به معنی در حال حاضر وجود دارد قابل ملاحظه علامت سوال حلق آویز بیش از این گوشی را راه اندازی.

در مارس 31, اگر چه گوگل کاهش یافته است صفحه 3 صفحه 3 XL گوشی های هوشمند از آن فروشگاه آنلاین. این صفحه 3 محدوده که راه اندازی در اکتبر 2018 است و دیگر در دسترس برای خرید از رسمی گوگل با این شرکت در حال حاضر تنها ارائه صفحه 4 و صفحه 3a در میان وطنی سخت افزار.

زمان به نظر می رسد بسیار آگاهانه و با تصمیم انعکاس 18 ماه بازه زمانی گوگل نگه داشته صفحه 2 گوشی در فروش برای.

مرتبط با: آندروید 11 ویژگی های

pixel 4a

تصویر های اعتباری: @evleaks/توییتر

صفحه 4a قیمت

به عنوان ذکر شده در بالا ما را دوست داشت پیکسل 3a و آن را یک موفقیت فراری برای گوگل بیش از حد. آن را راه اندازی با یک RRP £399 با صفحه 3a XL هزینه £469 − تقریبا نیمی از آنجا که صفحه 3 (£739) و صفحه 3 XL (£869) که فروش نیست به خصوص به خوبی.

در آن Q2 2019 درآمد تماس در جولای 25, فقط سه ماه پس از راه اندازی صفحه 3a محدوده گوگل نشان داد که 3a و 3a XL در حال حاضر بیش از دو برابر فروش آن گوشی در سال در سال. دو برابر شده است. فقط در سه ماه.

و می تواند وجود داشته باشد بسیاری در این صفحه 4a بیش از حد. گوگل صفحه 4 و گوگل صفحه 4 XL به عبارت ساده بودند بسیار ناامید کننده اضافه شده به صفحه خط و نظرات ساخته شده است به طول الفبای Q4 2019 درآمد تماس پیشنهاد کرد که صفحه 4 محدوده ممکن است حتی کمتر محبوب تر از صفحه 3 محدوده شد.

همه از آن می تواند به این معنی است که زمانی که صفحه 4a می رسد ممکن است آن را تحت فشار برای نجات این صفحه با نام تجاری بیش از همه دوباره.

این صفحه 3a است که هنوز هم یکی از بهترین اواسط محدوده های همراه در بازار در حال حاضر و قابل اعتماد فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه Evan Blass به نظر می رسد باید دست خود را بر روی مواد که تایید صفحه 4a شروع خواهد شد در $399. او توییتی نمونهای تصاویر بالا که ادعا 4a هزینه خواهد شد همان مقدار به عنوان 3a. در حالی که کسانی که واقعی نیست بیلبوردهای ما امیدوار است که جزئیات قیمت مشروع هستند.

وجود یک صفحه 4a XL در شک و تردید.

مربوط به: صفحه 4a می توانید ضرب و شتم آی فون جدید SE 2

صفحه 4a مشخصات و ویژگی ها

فوق العاده این گوشی ظاهرا در حال حاضر برای خرید در دسترس در کوبا فروشگاه به عنوان اوایل ماه مارس. که ظاهرا مجاز زبان اسپانیایی وبلاگ TechnoLike به علاوه به پست دست بررسی تصویری که ادعا می کند به فاش کردن تمام صفحه 4a کلیدی مشخصات و ویژگی های.

بالا-خط اطلاعات است که یک پیکسل 730 پردازنده خواهد بود انجام بلند کردن اجسام سنگین همراه با 6GB رم و 64 GB از ذخیره سازی است که متاسفانه نمی توان افزایش داد توسط یک خارجی کارت حافظه microSD است. سایت می شود اطلاعات در حال اجرا توسط بنچمارک تست که همچنین نشان می دهد یک 3080mAh باتری.

شما ممکن است شنیده ام که گوگل گزارش شده است که کار بر روی خود پردازنده برای استفاده در صفحه گوشی های هوشمند, اما این است که به احتمال زیاد به رخ می دهد تا در سال آینده. تراشه است که ظاهرا با نام کد Whitechapel و ساخته شده است در همکاری با سامسونگ که باعث می شود خود را Exynos پردازنده برای گوشی های Galaxy است و درگیر با اپل یک سری تراشه های بیش از حد.

حسن نیت ارائه میدهد از این ویدئو ما همچنین کردم تمام اطلاعات مورد نیاز ما در مورد صفحه نمایش. میگه این سایت یک شبکه 5.81-اینچ 1080 x 2340 پانل 60 هرتز سرعت رفرش و تراکم پیکسل, 443ppi.

این مشخصات نیز پشتیبانی توسط 9to5Google گزارش منتشر شده در ماه آوریل است که می افزاید که وجود خواهد داشت یک 128GB نسخه از این گوشی بیش از حد.

این TechnoLike به علاوه ویدئو همچنین نشان می دهد که USB-C پورت عقب نصب شده اسکنر اثر انگشت و نگهداری از جک هدفون در بالای دستگاه درست مانند صفحه 3a.

pixel 4a leak

تصویر: Slashleaks

در ژانویه توسعه دهندگان XDA کشف یک گروه سه نفره از اسامی در آندروید منبع باز پروژه: Sunfish, Redfin و خاردار. این فکر هستند برای اشاره به مدل های مختلف در صفحه 4a سری و آنها ذکر شده در کنار SoC سیستم عامل آنها بر اساس.

Sunfish, به نظر می رسد را اجرا خواهد اواسط محدوده Snapdragon 730 در حالی که Redfin و خاردار گزارش شده که با استفاده از گل میمون 765 کوالکام برای اولین بار در اواسط محدوده با پردازنده یکپارچه 5G مودم.

این باعث شده است که برخی از سردرگمی با در نظر گرفتن آن به عنوان یک نکته وجود دارد که می تواند 4G و 5G نسخه از صفحه 4a و دیگران باور است که Redfin و خاردار در واقع مراجعه به صفحه 5. اگر این مورد صفحه 5 را قابل مقایسه سطح عملکرد به صفحه 4a.

pixel 4a leak

تصویر: Slashleaks

در ماه مارس دو ادعا در زندگی واقعی تصاویری از یک صفحه 4a گوشی منتشر شد در Slashleaks.

آنها شمارش بسیار منظمی با تمام شایعات در بالا و یک سری از کدها ایجاد شده توسط یک هنرمند دیجیتال شناخته شده به عنوان مفهوم خالق هلندی تکنولوژی سایت LetsGoDigital. کسانی هستند که اساسا شایعات در تصویر فرم.

وجود دارد یک ویدیو که نشان می دهد که این گوشی را در رنگ های مختلف از جمله سیاه و سفید و نارنجی و بنفش و آبی. ما تعبیه شده آن را به سمت راست در پایین این صفحه.

قابل مشاهده در برخی از گزارش یک دوربین عقب البته یک جا مطرح مربع بخش مانند آن خواهر و برادر (بیشتر در این بخش زیر).

یک دوربین در جلو در ضمن در حال حاضر یک سوراخ پانچ سبک اهمیت tucked دور در بالا گوشه سمت چپ صفحه نمایش خلاصی از پیشانی گودی بود که در حال حاضر در 4.

با توجه به توسعه دهندگان XDA این صفحه 4a می تواند با استفاده از UFS 2.1 فلش ذخیره سازی است که باید اجازه می دهد برای راندمان انرژی بهتر و سریع تر انتقال فایل و سریعتر برنامه را بارگذاری و نصب و راه اندازی سرعت در مقایسه با صفحه 3a.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

Google pixel 4a

تصویر های اعتباری: @OnLeaks/91Mobiles

صفحه 4a دوربین

به عنوان ذکر شده در بالا بهترین چیز در مورد صفحه 3a است که با استفاده از آن تقریبا همان دوربین راه اندازی به عنوان گل سرسبد صفحه 3. اما این نمی تواند در مورد این زمان در اطراف.

به صفحه 4 و 4 XL اولین صفحه گوشی به ویژگی های بیش از یک دوربین عقب سنسور و احتمالا امکان پذیر نیست برای گوگل به تجهیز اواسط محدوده 4a با چنین high-end − و به احتمال زیاد گران − دوربین راه اندازی بیش از حد.

چند نشت نشان داده اند که صفحه 4a خواهد شد که یک دوربین عقب به جای اتخاذ multi-sensor راه اندازی دیده می شود در صفحه 4.

اما نمی شود بیش از حد دلسرد. که بیشتر از متوسط دوربین پیکربندی هنوز هم می تواند قادر به سیگار کشیدن بیشتر از رقابت است. پس از همه بسیار از آنچه که باعث می شود گوگل دوربین بنابراین قابل توجه است که در پردازش به جای سخت افزار واقعی.

که TechnoLike به علاوه تصویری تعبیه شده بیشتر تا صفحه را نشان می دهد یک پلاستیک بزرگ دوربین دست انداز که تنها حاوی 12 مگاپیکسل لنز و فلش دسته کوچک موسیقی جاز. اما این سایت به ستایش بالا برای آن است.

9to5Google موافق است اما می افزاید که عکاسی از دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور و تصویری ضبط مشخصات همان است که در چه صفحه 4 ارائه می دهد (1080p@30fps 60fps و 120fps; 720p@240fps; و 4K@ 30fps دوربین برای دوربین عقب و 1080p@30fps دوربین برای عکاسی از دوربین.

توسعه دهندگان XDA کشف کد در گوگل دوربین 7.3 به روز رسانی است که اشاره به "pixel_20_mid_range" و نشان می دهد این صفحه 4a را به کاربران گزینه ای برای فیلم برداری در 24fps − که استاندارد و سنتی برای فیلم و تلویزیون را نشان می دهد.

در اوایل ماه مه TechnoLike Plus منتشر شد مجموعه ای از نمونه عکس که ظاهرا با یک نمونه اولیه صفحه 4a. شما می توانید آنها را در ویدئو های جاسازی شده در زیر:

چیزهایی که ما می خواهم برای دیدن از صفحه 4a

بدیهی است که آن را واقع بینانه به درخواست برای جهان در اواسط طیف وسیعی از گوشی های هوشمند وجود دارد اما چند مناطق بالقوه بهبود ما می خواهم گوگل به آدرس با صفحه 4a.

اولین و مهمترین, ما می خواهم برای دیدن بیشتر انتخاب − یا حداقل علاوه بر این از یک اسلات کارت حافظه microSD. این صفحه 3a و صفحه 3a XL هر دو آمده با 64GB حافظه داخلی با هیچ گزینه ای را برای گسترش آن است. آن را بزرگ خواهد بود اگر این تغییر با 4a.

ما همچنین دوست دارم برای دیدن ورود از شارژ بی سیم و نوعی ضد آب, برای راحتی اضافه شده.

فراتر از این چیزها, اما این امر می تواند بزرگ برای دیدن گوگل به چوب تقریبا همان فرمول است. بیشتر صفحه 4a نشت ملزم به ظهور طی هفته های آینده و ماه و ما را در حفظ و به روز رسانی این صفحه را با بزرگترین اخبار.

در اینجا تصویری که ما وعده داده شده قبلی:

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن