صفحه 4a اوت 3, راه اندازی, تاریخ تایید هوشمندانه گوگل 'تیزر' سایت

انتظار طولانی برای صفحه 4a به پایان خواهد رسید و در هفته آینده و در حال حاضر گوگل خود را در 'نشت' در 'ناتمام'

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

انتظار طولانی برای صفحه 4a به پایان خواهد رسید و در هفته آینده و در حال حاضر گوگل خود را در 'نشت' در 'ناتمام' تیزر وب سایت.

باهوش صفحه طراحی شده است به مانند یک حفره یا سوراخ برای تلفن های همراه در فروشگاه گوگل نیز تایید اوت 3 فاش تاریخ مخفیگاه آنان را در اوایل این هفته.

صفحه امکانات به نظر می رسد به ویژگی های "Lorem ipsum" لاتین متن ساختگی اغلب استفاده می شود برای طرح اهداف است. اما یک نگاه دقیق تر نشان می دهد teases برای برخی از ویژگی های تلفن. در اینجا چند که به راحتی می توان تفسیر کرد:

  • "longlastingis batterum" = زندگی بهتر باتری
  • "Megapixelum" به احتمال زیاد اشاره به مگاپیکسل بیشتر بر روی دوربین
  • "blurtutate bokehus" = تاری پس زمینه برای اثر بوکه در ویدیو چت
  • "videus chatum" = تصویری چت
  • "lowlightena capturum" = نور کم عکاسی

حتی یک کمی بازی با یک "redacted' تیتر. همه شما نیاز به انجام است که به طور مستمر بر blanked کلمات به شکل رنگ توالی ', آبی, قرمز, زرد, آبی, سبز, قرمز' به آهنگسازی عنوان کامل: "گوگل" فقط آنچه که شما منتظرش بوده ام برای' تلفن."

این صفحه که مربوط به از گوگل حساب توییتر رسمی همچنین نشان می دهد که "Aug. 3" فاش تاریخ ما شنیده بود به احتمال زیاد از جان Prosser در اوایل این هفته.

مرتبط: بهترین گوشی اندروید سال 2020

در زیر متن یک حفره یا سوراخ تصویر برای صفحه 4a که نمی فاش کردن هر چیزی در همه به کنار از این گوشی. متاسفانه هیچ بازی است که در اینجا به شما نشان می دهد تصویر از تلفن, اما شما احتمالا دیده می شود به بیرون درز مطبوعات ارائه در حال حاضر به هر حال.

پس از انتظار طولانی برای صفحه 4a به پایان می رسد در هفته آینده. ما در حال انتظار برای آن را به خرده فروشی برای حدود £350-400 پوند و کمی تضعیف آیفون SE. شایعه ورق تنظیمات نشان می دهد آن خواهید بود یک نبرد خوب و ما نمی توانیم صبر کنید برای قرار دادن این دو در اواسط محدوده تیتان به آزمون. البته وان پلاس نورد و Samsung Galaxy A51 را عمده می گویند در این ضایعات بیش از حد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن