Philips Hue بلوتوث در مقابل پل

Philips Hue باقی مانده است top dog هوشمند روشنایی با باز کردن راه های جدید به اکوسیستم آن. برای مدت زمان طولان

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

Philips Hue باقی مانده است top dog هوشمند روشنایی با باز کردن راه های جدید به اکوسیستم آن. برای مدت زمان طولانی رنگ این لامپ تنها زد بر Zigbee یک مش پروتکل شبکه است که قابل اعتماد, اما, که نیاز به یک رنگ پل متصل به Wi-Fi خود را به منظور کار می کنند. اما در سال گذشته این شرکت ساخته شده یک تغییر بزرگ با مقدمه ای از بلوتوث که در حال حاضر پشتیبانی در سراسر کل آن محدوده خواهد شد و ویژگی در تمام محصولات آینده آن است.

بلوتوث باعث می شود رنگ تر همه کاره محصول وجود دارد تجارت آف در نظر بگیرید. در زیر ما اجرا را از طریق تفاوت بین استفاده از یک رنگ پل و پایین رفتن از بلوتوث مسیر.

Philips Hue پل در مقابل بلوتوث چگونه کار می کنند ؟

بیایید شروع با اصول اولیه شروع با رنگ پل – که تا اواخر سال گذشته لازم بود برای هر رنگ راه اندازی. این پل که هزینه £49.99 متصل به روتر خود را از طریق یک کابل اترنت. فکر می کنم از آن به عنوان سیستم عصبی مرکزی از کل رنگ های شبکه. که مش Zigbee اتصال کمک می کند کاهش شانس از استعفا ،

وقتی که می آید به اضافه کردن چراغ های جدید شما به سادگی باز کردن برنامه رنگ کنید و آنها را به صحبت کردن پل خود را. همه رنگ lightbulbs متصل به پل نیز به عنوان Zigbee تکرار برای دیگر رنگ لامپ در شبکه, که بدان معنی است که آنها در حال عبور است که سیگنال و گسترش محدوده در سراسر خانه خود را. دوباره کاهش احتمال ترک تحصیل.

برای مدت زمان طولانی این بود که در راه آن کار می کرد; اگر شما یک پل پس از آن تعدادی از رنگ محصولات شما می تواند با استفاده از صرفه جویی برای چند لوازم جانبی محدود بود. پس از آن در سال گذشته رنگ نورد بلوتوث. متاسفانه پس از این نیاز به برخی از تغییرات سخت افزاری این قابلیت می تواند اضافه شده به رنگ لامپ.

بلوتوث کار می کند کاملا متفاوت است. بلوتوث نیازی به پل و در همه شما می توانید به سادگی باز کردن رنگ برنامه بلوتوث و اتصال لامپ های خود را که در راه است. در واقع, وجود دارد, مستقل, رنگ, بلوتوث, برنامه برای اجرای تمام اتصالات بلوتوث. این کمی آزار دهنده است که آن را نمی تواند فقط نورد به رنگ اصلی, برنامه, اما در حال حاضر این است که تنها راه آن است.

Philips Hue پل در مقابل بلوتوث – چه هستند مزایای رنگ پل ؟

شما احتمالا کار می کرد برخی از مزایای در اینجا در حال حاضر, اما اجازه دهید مجموعه ای از رکورد مستقیم. ما در این باره اما یکی از رنگ پل مزایای قابلیت اطمینان است. داشتن که Zigbee شبکه نگه می دارد لامپ های صحبت کردن به پل و در حالی که آن را قطعا نمی وشکست آن کمک می کند تا حفظ یک اتصال پایدار.

Philips Hue Bridge 11

این همچنین به معنای بهتر محدوده با هر لامپ اقدام به عنوان یک توسعه دهنده. مشکل با هر رنگ چراغ کنترل از طریق بلوتوث است که آنها باید در فاصله از گوشی خود سیگنال بلوتوث – حدود 30 فوت است. معنی صاحب Philips Hue می گوید: این معنی است که شما تنها قادر به کنترل چراغ اتاق شما – البته مسافت پیموده شده خود را متفاوت خواهد بود بسته به خانه خود را. ما قادر به کنترل بلوتوث رنگ لامپ در سراسر اتاق های متعدد در یک بار در یک آپارتمان; اما اگر شما در یک خانه بزرگتر بلوتوث احتمالا انتخاب خوبی نیست.

با یک پل شما نیاز به فکر می کنم کمتر در مورد قرار دادن چراغ در اطراف خانه خود را; مگر اینکه شما در حال زندگی در یک عمارت یک فرصت خوب وجود دارد سیگنال خواهد شد در سراسر خانه.

دیگر از مزایای بزرگ این پل این است که آن را اجازه می دهد تا دسترسی از راه دور به چراغ های خود را چیزی است که شما تا حد زیادی قربانی با بلوتوث. با داشتن پل متصل به روتر خود را, شما می توانید برای باز کردن برنامه رنگ زمانی که شما در خارج از خانه برای دیدن این وضعیت از لامپ های خود را و آنها را خاموش/روشن/تنظیم رنگ/تنظیم روشنایی.

Philips Hue پل در مقابل بلوتوث – چه جنبه های منفی از این پل ؟

بزرگترین نقطه ضعف این پل است که به سادگی قیمت. آن است که ارزان نیست و می توانید آن را گران برای شروع با رنگ. پل بیشتر از یک سرمایه گذاری, اما خبر خوب این است که چون بلوتوث لامپ هنوز Zigbee پشتیبانی شما می توانید ارتقاء به یک پل بعدها به درو مزایای بدون نیاز به مبادله هر موجود خود را در لامپ. علاوه بر این, شما نیاز به تنها یک پل پس از آن به طور موثر می شود مقدار بهتر با دستگاه های بیشتر شما.

Philips Hue پل در مقابل بلوتوث – چه هستند مزایای بلوتوث ؟

بزرگترین سود از اتصال خود را رنگ چراغ با بلوتوث است که آن را موجب صرفه جویی در پول. به سادگی خرید یک لامپ (برای چک کردن بلوتوث آرم بر روی جعبه به یاد داشته باشید) پیچ آن را باز رنگ برنامه بلوتوث و اتصال. انجام می شود; هیچ faffing با روتر و یا کابل اترنت.

به این معنی که شما می توانید تست آب با رنگ بدون نیاز به بخشی با بیش از حد پول نقد. بدیهی است که این یک حیله گری شگرد دلالت به وسوسه بیشتر مردم بیش از یک بار آنها رو طعم; اما آن را به نفع کاربران است که دیگر باید به "همه در" با یک پل.

اما خبر خوب این است که بلوتوث متصل رنگ چراغ می توانید به طور مستقیم اتصال به الکسا و گوگل صفحه اصلی بلندگو برای کنترل صدا. در حال حاضر بلوتوث رنگ چراغ های سازگار با اکو پلاس, نسل دوم اکو نشان می دهد نسل سوم اکو نقطه و کل طیف وسیعی از گوگل خانه و لانه صفحه اصلی سخنرانان.

این گزینه خوبی است اگر شما می خواهید کنترل صوتی در حال حاضر خود یکی از این هوشمند بلندگو و نمی خواهید به پوسته های اضافی رنگ پل. هنگامی که زوج شما قادر خواهید بود به استفاده از صدای کنترل به نوبه خود چراغ روشن/خاموش تنظیم روشنایی و صحنه است. و شما می توانید کنترل از راه دور بیش از حد.

متاسفانه هر چند HomeKit نمی تواند یک گزینه مگر اینکه شما یک پل است که نیاز به عمل به عنوان رابط با HomeKit hub.

Philips Hue پل در مقابل بلوتوث – چه جنبه های منفی از بلوتوث ؟

ما فقط ذکر شده که HomeKit گزینه نیست اگر شما به پایین بلوتوث مسیر وجود دارد اما محدودیت های دیگر. یکی از بزرگ است که شما فقط می توانید اتصال تا 10 لامپ با استفاده از بلوتوث در حالی که یک پل می تواند پشتیبانی تا 50 چراغ. دوباره برای خانه های, ویژه, که می تواند یک عامل محدود کننده.

Build a smart home extension hero

نیز وجود دارد هیچ کنترل از راه دور هنگامی که شما خانه را ترک (اگر شما تنها کنترل لامپ های خود را با استفاده از نرم افزار) و شخص ثالث رنگ نرم افزار پشتیبانی نمی شود.

علاوه بر این بلوتوث نرم افزار تنها به شما اجازه ایجاد یک اتاق برای لامپ های خود را. شما می توانید ایجاد گروه های مختلف در درون یک اتاق, هر چند, بنابراین اگر اتاق خود را در درون بلوتوث محدوده و سپس شما به سادگی می تواند برچسب های این گروه ها به عنوان اتاق. اما شانس هستند این نمی کشش بسیار دور است.

نه می تواند به شما استفاده از هر یک از لوازم جانبی موجود مانند سنسور حرکت و یا بی سیم دیمر. قدرت از لوازم جانبی است که آنها نگه داشتن کار حتی اگر گوشی خود را مرده و یا اگر شما فاقد یک اتصال به اینترنت. انتخاب کردن برای بلوتوث و تلفن خود را به کار و یا شما نیاز به یک اتصال به اینترنت برای کنترل صدا.

یک راه سوم وجود دارد....

اگر شما یک آمازون اکو دستگاه با Zigbee رادیو در داخل شما می توانید آن را در جای پل به طور کامل. این مسیر را فراهم می کند چند مزیت از طریق بلوتوث اما نه کاملا به عنوان بسیاری که امید بستن برای پل.

همانطور که از نوشتن تنها اکو پلاس و اکو نمایش 2nd Gen پشتیبانی از این ویژگی. اگر شما یکی از شما می توانید اتصال خود را رنگ لامپ به طور مستقیم به بلندگو با امکان رنگ الکسا, مهارت. هنگامی که انجام می شود شما قادر خواهید بود به اضافه کردن آنها یا با استفاده از نرم افزار و یا با درخواست الکسا برای قرار دادن چراغ های خود را.

این مسیر را قادر می سازد کنترل خود متصل رنگ چراغ از خارج خانه است. اما شما نمی خواهد که دسترسی به برخی از ویژگی های پیشرفته تر که با پل مانند صحنه های سفارشی و یا geofencing و شما نمی توانید با استفاده از لوازم جانبی ،

Philips Hue پل در مقابل بلوتوث – کدام روش بهترین است ؟

با استفاده از بلوتوث گسترش دامنه رنگ چراغ و مفید است اگر شما تنها یک نور به کنترل و یا شما می خواهید به استفاده از حمل محصول مانند Philips Hue Go. اگر شما می خواهید یک بزرگتر نصب و راه اندازی چراغ سپس قدرت کامل از پل با ترکیب کامل برنامه فراهم می کند گزینه های بیشتر و بهترین انتخاب است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن