کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه چین را بر روی نینتندو سوئیچ این ماه ژوئیه

نینتندو اعلام کرده است Paper Mario: اوریگامی پادشاه یک مطلب جدید در RPG سری آینده به طور انحصاری برای نینتندو

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

نینتندو اعلام کرده است Paper Mario: اوریگامی پادشاه یک مطلب جدید در RPG سری آینده به طور انحصاری برای نینتندو سوئیچ.

این عنوان جدید به ظاهر از هیچ جا آمد و راه اندازی خواهد شد در فقط چند ماه زمان در جولای 17, اضافه کردن خوب و منحصر به فرد به سوئیچ کاتالوگ در طول یک آرام دوره است.

پرده شیک و اغلب خنده دار, تریلر, آن آغاز می شود با ماریو صحبت کردن به یک اوریگامی-fied شاهزاده خانم هلو, درخواست ماریو مهربانی اگر او می خواهد به "چین" را و پیوستن به عجیب و غریب جدید مسابقه از دشمنان.

"در کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه ماریو چهره یکی از هیجان انگیز ترین چالش نشده است. فقط زمانی که مسائل نمی تواند بدتر پادشاه Olly را محدود هلو شاهزاده خانم قلعه غول رنگی streamers ها و حمل و نقل آن را به دور کوه" می خواند رسمی مطبوعاتی.

مرتبط با: آینده نینتندو سوئیچ بازی

ماریو نیاز به کار با شاهزاده خانم هلو و دیگر متحدان را به پادشاهی قارچ با استفاده از یک دسته از ابزارهای جدید از جمله 1000 برابر سلاح های است که اجازه می دهد تا بازیکن را به ارتباط برقرار کردن با محیط زیست با هل دادن و کشیدن اشیاء خاص.

این نیز خواهد شد برای حل مجموعه ای از پازل در کنار جدید و شخصیت های موجود از جهان ماریو. آن را حتی دیدن عزیزمان لوله کش teaming تا با بدنام Bowser خود را از یک تهدید بزرگتر از او تا کنون بود.

اوریگامی پادشاه خواهد شد از ویژگی های یک سیستم مبارزه بسیار متفاوت از مطالب قبلی در این سری توضیح داده شده توسط نینتندو به عنوان یک "حلقه مبتنی بر" امر و مشتاق استراتژی مورد نیاز خواهد بود به ظهور پیروز. جهان نیز پر از اسرار به کشف و اختیاری مانع minigames به شریک شدن در.

شما باید نگه داشتن چشم در این تریلر را بسته ثانیه بیش از حد پس از آن یک قطره کمتر از اشاره ظریف برای Metroid Prime 4. شاید ما مجموعه ای برای دریافت برخی از اخبار در عاقبت مدتها در انتظار در آینده ای نزدیک ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن