سرپرستی 2: آخرین اخبار, گیم پلی و بیشتر در بلیزارد قهرمان تیرانداز

داشتن اولین بار راه اندازی بیش از سه سال پیش سرپرستی اتحاد بدل به مهم وحش در قهرمان تیرانداز بازار – مسلما نگه

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

داشتن اولین بار راه اندازی بیش از سه سال پیش سرپرستی اتحاد بدل به مهم وحش در قهرمان تیرانداز بازار – مسلما نگه داشتن جایگاه خود را به عنوان نوع بزرگترین بازیکن بوده است. به روز رسانی رایگان را دیده اند آن را اتخاذ قهرمانان جدید نقشه ها و حالت های رویدادهای فصلی – گسترش که صادقانه نشان داده است تا نشانه ای از کند.

اما با این رشد بی پایان می آید امکان ضربه فلات پر اصلی بازی با بسیاری از اضافات جدید است که آن را از دست می دهد, صاف متعادل و جذاب احساس می کنید که جذب ما در وهله اول. بنابراین – بلیزارد در حال گسترش است تلاش های خود را به طور کامل ورودی جدید در حق رای دادن. اعلام کرد در BlizzCon 2019, سرپرستی 2 عاقبت به طور مستقیم قهرمان تیرانداز ساختمان بر آن در حالی که همچنین حصول اطمینان از هیچ کس می شود در این فرآیند است.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد سرپرستی 2 از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تریلر, قهرمانان, و بیشتر.

مرتبط با: Diablo 4

Overwatch 2

سرپرستی 2 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

با وجود اینکه اعلام کرد و نمایش با یک دسته از دست در گیم پلی در BlizzCon 2019 توسعه نیست ارتکاب به یک تاریخ انتشار فقط رتبهدهی نشده است.

صحبت کردن در بازی را نشان پنل در طول بازی کارگردان Jeff Kaplan گفت: "من نمی دانم. من هیچ ایده" زمانی که سوال در مورد سرپرستی 2 تاریخ انتشار. "فقط اجازه دهید ما آن را بزرگ, این چیزی است که ما در مورد مراقبت بیشتر از هر چیز. ما لازم نیست که یک تاریخ در ذهن داشته باشند."

کاپلان نیز اضافه شده است که این استودیو خواهد بود "رفتن تاریک" در سرپرستی 2 برای آینده قابل پیش بینی تنها رویه زمانی که آنها احساس می کنید این بازی آماده است تا نشان داده شود در چشم های عمومی یک بار دیگر. هر زمان که این خواهد بود که با عبور از آن است که همراه با یک پنجره آزادی.

سرپرستی 2 تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

BlizzCon 2019 دیدم تعدادی از فیلم نشان داده شده است برای سرپرستی 2 می شود آن را در قالب یک زرق و برق دار سینمایی و یا جزئیات گیم پلی تریلر. ما وارد آخرین برای شما در زیر:

مرتبط: بهترین PS5 بازی

آنچه که سرپرستی 2? – آیا آن را مناسب عاقبت ؟

بلیزارد در حال نزدیک شدن به سرپرستی 2 تا حدودی غیر معمول به شیوه ای که آن را ندیده اتخاذ ساختار معمول شما می توانید از یک سنتی عاقبت. اولا بازیکنان اصلی سرپرستی را دریافت خواهد کرد تمام نقشه های جدید شخصیت ها و حالت های تضمین این که هیچ کس در مخاطبان است که در پشت سمت چپ و یا مجبور به تقسیم غیر از دوستان که شاید نمی توانیم سرپرستی 2 در راه اندازی.

شما تقریبا می تواند درمان آن را مانند یک گسترش عمده با نونما تصاویری, شخصیت, طراحی و اجرای قوی از داستان متمرکز بر ماموریت. بازیکنان می توانید انتظار بیشتر cutscenes گفت و گو و کولاک سخت تر تلاش برای گسترش آنقدر جهان را بکر قانون است. در گذشته رویدادهای مهم و یا شخصیت شخصیت شده اند اشاره کرد اما هرگز واقعا به کاوش. سرپرستی 2 هدف برای تغییر همه که.

سرپرستی 2 گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

Blizzard Entertainment گفته است که سرپرستی 2 به جای تمرکز بیشتر بر PvE عمل ترکیب تعاونی داستان محور به ماموریت های موجود در قالب چند نفره. این ماموریت را به این مدل از رویدادهای فصلی مانند قیام و یا بایگانی و گسترش آنها در سطح انبوه به بازیکنان بزرگتر عرصه در کنار اهداف بلند پروازانه تر به کامل است. یک ماموریت در ریو دو ژانیرو پرده برداری شده است تا کنون شامل ردیاب لوچو مه و راینهارت.

مرتبط با: ایکس باکس سری X

Overwatch 2

مرحله به شرح زیر ما کوارتت از قهرمانان به عنوان آنها را از طریق شهرستان در نظر گرفتن از روبات های دشمن را که در معرض خطر کرد. در طول شما درگیر در جنگ در حالی که تراورس نقشه و تکمیل اهداف همه از آن خواهد شد به اوج رسیدن در یک حماسه روبرو می شوند. بلیزارد گفته است همه این ماموریت ها خواهد بود بسیار replayable هر قهرمان در اختیار داشتن سطح خود را, که, با, تجربه, را افزایش می دهد و اجازه می دهد تا بازیکن را انتخاب کنید بین انواع مهارت های بازشدنی.

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از PvE ماموریت راه اندازی خواهد شد به عنوان بخشی از سرپرستی 2 اما این یک شرط بندی امن کولاک ادامه خواهد داد برای به روز رسانی آن را با اضافات جدید پس از راه اندازی. چند نفره را به دنبال خواهد داشت در شبیه قدم به قدم به اصلی حمل بیش از همه از این حالت و قهرمانان ما می دانیم و عشق است. با وجود بازی اصلی دریافت یک دسته از همان محتوای قهرمان ظاهر (لباس و سلاح و غیره) خواهد بود منحصر به فرد به عاقبت. آن را جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه این کار می کند پس از آزادی.

سرپرستی 2 پیشرفت – لوازم آرایشی و بهداشتی را آنلاک حمل بیش از ؟

کسانی که خرید سرپرستی 2 خواهد شد که همه از لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاک انتقال بیش از تا زمانی که آنها در همان بلیزارد حساب. این به این معنی تمام خود را سخت به دست آورده وانیل, پوست, اسپری emotes و کسانی که به دست آورده در سراسر رویدادهای فصلی خواهد بود امن و صدا. این حرکت بسیار عالی است برای شنیدن اما همچنین تقویت می کند که سرپرستی 2 بیشتر شبیه به یک گسترش عمده از یک تمام عیار عاقبت.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد PS5

Overwatch 2 

سرپرستی 2 نیز اجرا بر روی یک به روز رسانی موتور با یک رابط کاربری پیشرفته که هر دو به توان وصله به بازی اصلی در کنار انتشار آن است. ما انتظار داریم که تعدادی از پیشرفت های جدید خواهد سطح در ماه های آینده درخشان تر از نور بتن در آنچه که دقیقا عاقبت مدتها در انتظار را به دنبال دارد.

سرپرستی 2 داستان – هنگامی که آن را می گیرد ؟

روایت در سرپرستی شده است که اغلب تنزل به cinematics می و کتاب های کمیک در خارج از بازی خود را چیزی است که بازیکنان در مورد شکایت کرده اند در حالی که برای. این که آیا آن را تحقیقی را به Omnic بحران و یا سرباز 76 غم انگیز گذشته بلیزارد به ندرت کبوتر به آنچه باعث می شود آن قهرمانان بسیار قانع کننده فراتر از لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی. برنامه ریزی برای تمرکز بیشتر بر روی داستان ما انگشتان ما عبور سرپرستی 2 به این آدرس.

آشکار سینمایی نشان می دهد که سرپرستی است اصلاح آوردن بازیگران آن از قهرمانان و برگشت با هم به دفاع از بشریت در برابر فراوانی از تهدید. کار با هم یک بار دیگر این راه اندازی oozes پتانسیل بسیار از آنچه که می تواند مورد بررسی قرار گیرد. تحقیقی را نیمه بهتر است در اشاره در dropship داشبورد در حالی که مه shyly روش سرپرستی جانبازان در اولین ماموریت به عنوان یک عمل.

اینها امیدوارم چند درخشان یک نگاه اجمالی از آنچه در عاقبت هر چند فقط زمان خواهد شد بگویید. ما دوست داریم برای بازی در کلکسیون صوتی سیاهههای مربوط و خرده ریز دیگر به طور پراکنده در سراسر PvE ماموریت تشویق بازیکنان به کاوش به منظور دسترسی به یک نگاه عمیق تری به این بازی را ببرد ، هر چیزی خواهد بود خوش آمدید بهبود در این نقطه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب