Oppo بعدی ساعت هوشمند اجرا می شود WearOS اما اپل دیده بان رینگر

Oppo خود را تایید کرده است بعدی ساعت هوشمند راه اندازی خواهد شد در سطح جهانی در جولای 31 و اجرا خواهد شد Googl

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

Oppo خود را تایید کرده است بعدی ساعت هوشمند راه اندازی خواهد شد در سطح جهانی در جولای 31 و اجرا خواهد شد Google Wear سیستم عامل سیستم عامل.

Oppo دیده بان راه اندازی در چین در اوایل سال جاری تاب وطنی ColorOS اما این شرکت تصمیم گرفته است در نرم افزار محبوب تر در سواحل غربی برای انتشار جهانی.

دیده بان ممکن است در حال اجرا گوگل سیستم عامل, اما هیچ جایزه برای حدس زدن آنچه را که الهام گرفته شده از Oppo دیده بان طراحی شده است. سخت افزار ساخت تقریبا یکسان است به سازمان دیده بان اپل حق را به شکل سیلیکون باند. سازمان دیده بان چهره نگاه می کند کمی باریک تر از اپل دیده بان در حالی که وجود دارد هیچ نشانه ای از تاج دیجیتال; به جای تکان دادن دو دکمه در سمت راست.

مرتبط: بهترین ساعت هوشمند سال 2020

اخیر بررسی در FCC در ایالات متحده تایید Oppo دیده بان مشخصات بدون تغییر از نسخه اصلی نسخه چینی. این بدان معناست که یک پیکسل پوشیدن 2500 چیپ ست که منتشر شد در سال 2018 است. که پوشیدن 2500 SoC خواهد بود حمایت 1GB RAM, 430mAh باتری و 1.9 اینچ صفحه نمایش AMOLED که دارای 402 x 476 قطعنامه.

متاسفانه Oppo دیده بان نمی خواهد که با نام تجاری جدید Snapdragon پوشیدن 4100+ یا پوشیدن 4100 پردازنده که اعلام شد در ماه گذشته و وعده های بیشتری در راه اضافی قدرت و عمر باتری است.

سایش 4100 خواهد داده اند Oppo دیده بان 85% افزایش قدرت بیش از مشابه باستان پوشیدن 3100 و همچنین 25% کاهش مصرف برق و بیش از دو برابر عملکرد گرافیکی.

متاسفانه ما امکان گرفتن یک دستگاه است که رنج می برد از بسیاری از مشکلات از پوشیدن سیستم عامل دستگاه ها در سال های اخیر است. وجود دارد هیچ خبری هنوز قیمت رسمی و تاریخ عرضه اما ما شما را نوشته شده پس از اعلام هفته آینده.

شما خواهد بود علاقه مند در خوراکی-یک Oppo Watch ؟ یا underpowered تراشه و اپل دیده بان مثل قرار دادن شما ، اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن