Oppo را شارژ سریع تکنولوژی به ظاهر تنزل باتری سریع تر

شارژ سریع فن آوری تبدیل به امری عادی در گوشی های هوشمند ما امروز نگاهی به عنوان مثال از Qualcomm Quick Charge

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

شارژ سریع فن آوری تبدیل به امری عادی در گوشی های هوشمند ما امروز نگاهی به عنوان مثال از Qualcomm Quick Charge 5.0 است که به تازگی اعلام شد. اما به عنوان مورد با فناوری شارژ سریع آن می تواند تاثیر بر روی باتری خود را به طور کلی سلامت و به نظر می رسد که Oppo فن آوری به نظر می رسد به تنزل باتری سریع تر از آنها ادعا می کنند.

تبلیغات

Oppo به تازگی پرده برداری خود را 125W سیمی و 65W شارژ بی سیم راه حل که برای تلفن های موبایل بزرگ بر روی کاغذ اما به گفته گروهی از محققان ایتالیایی, آنها آزمایش Oppo را سریع شارژ و راه حل پیدا کردم که بعد از 255 چرخه در 65W از شارژ باتری را ظرفیت کاهش یافته و به 85%

این شرکت قبلا ادعا کرد که با شارژ باتری, فن آوری, آن را به حدود 800 چرخه قبل از آن بازدید 80 درصد ظرفیت است. فرض کنید شما به طور متوسط یک شارژ کامل یک روز به این معنی است که آن را کمی بیش از دو سال به آمار که خوانده شده را علامت. اگر 255 شارژ چرخه به طور دقیق به این معنی است که باتری گوشی خود را خواهد ضربه 85 درصد ظرفیت در کمتر از یک سال است که بدیهی است که خوب نیست.

در حال حاضر ما مطمئن نیستید که چگونه دقیق این آزمون تا شاید نمی از آن به عنوان انجیل برای هم بودن. مانند ما گفت که سریع شارژ می کند تاثیر بر کلی سلامت باتری پس از آن ممکن است چیزی که به نظر در آینده است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Oppo.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن