Oppo شروع خواهد شد به شدت توسعه پردازنده های خود را

در حال حاضر اکثر گوشی های هوشمند هنوز هم تا حد زیادی تکیه بر کوالکام برای چیپ ست های خود را. وجود دارد یک تعدا

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

در حال حاضر اکثر گوشی های هوشمند هنوز هم تا حد زیادی تکیه بر کوالکام برای چیپ ست های خود را. وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از شرکت هایی که اقدام به ایجاد خود چیپ ست های مثل اپل و سامسونگ و هواوی, فقط به نام چند و در حال حاضر به نظر می رسد مانند Oppo شروع خواهد شد به شدت به دنبال این استراتژی به عنوان به خوبی.

تبلیغات

صحبت کردن با خبرنگاران لیو بو که Oppo سر از چین کسب و نقل است گفت: "این یک گام Oppo را به را. ما باید برای مقابله با فن آوری تراشه و آن را بسیار مهم رانندگی نیروی در تحولات آینده است." آن را نباید بیش از حد تعجب به یاد بگیرند که این چیزی است که این شرکت ممکن است علاقه مند در حال انجام است.

دلایل متعددی وجود دارد برای این است که یکی از آنها برای کاهش اتکا و وابستگی به شرکت های دیگر. مانند ما گفت: خوب اکثر گوشی های هوشمند هنوز هم تکیه کوالکام که بدان معنی است که پول اضافی نیاز به پرداخت می شود به کوالکام به استفاده از قطعات خود را. توسط خود را در حال توسعه به این معنی است که پول می تواند قرار داده می شود برای استفاده بهتر.

آن را نیز می دهد شرکت های کنترل بیشتری روی آنچه که تلفن های خود را می توانید انجام دهید. به عنوان ما را دیده اند در اپل یک سری از چیپ ست آن اجازه می دهد تا اپل به دیکته کند که چه نوع از ارتقاء و ویژگی های تلفن های خود را و دستگاه های خواهد شد که ساخت آن را به یک دستگاه منحصر به فرد نسبت به استفاده از آن چیزی است که در حال حاضر ساخته شده است.

البته اینکه آیا یا نه Oppo خود چیپست خواهد بود فقط به عنوان قادر به Qualcomm اگر نه بهتر است باقی مانده است دیده می شود.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Oppo و SoC. منبع: patentlyapple



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن