نظر: PS5 و Xbox سری X نیاز به انجام بهتر برای محیط زیست نسبت به پیشینیان خود

بازی دیده می شود افزایش در تابستان امسال و با 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X در افق به نظر می رسد که حرکت می ت

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

بازی دیده می شود افزایش در تابستان امسال و با 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X در افق به نظر می رسد که حرکت می تواند همچنان به خوبی به پایان سال 2020 است. در حالی که انرژی ممکن است در میان وفادار کنسول طرفداران آن را نیز بالا میان خوب کنسول.

معادل 89kg از دی اکسید کربن منتشر شده به اتمسفر در ساخت هر پلی استیشن 4 با توجه به آخرین برآوردهای – اضافه کردن به که 82.2 کیلو انتشار کربن کنسول برآورد شده است برای تولید طی شش سال طول عمر و 173kg هر کنسول. با توجه به Xbox One X 'Eco مشخصات' یک کنسول را منتشر می کنند 745kg CO2 معادل گاز گلخانه ای در آن چرخه. که جدول زمانی شامل منابع مواد خام و محصول مونتاژ و پنج سال از استفاده از به روزترین نسخه از مایکروسافت گل سرسبد کنسول.

برای قرار دادن که به زمینه یک امتیاز ماشین لباسشویی در حال اجرا 187 شستشو سال تولید خواهد شد فقط 51kg از دی اکسید کربن – که 205kg CO2 در همان پنج سال به عنوان Xbox One X (ساختمان لوازم خانگی شامل نمی شود). بار این دو چهره توسط میلیون ها نفر از واحد های فروخته شده توسط مایکروسافت و سونی از زمان انتشار خود است و آن را می شود روشن است که کنسول بازی دارای اثرات زیست محیطی است که می رود فراتر از کمی دست انداز در لایحه انرژی خود را.

در حالی که شرکت ها به نظر می رسد کاهش در مصرف انرژی در سراسر دستگاه وجود دارد باقی می ماند این مسئله که آیا آنها در حال حرکت سریع به اندازه کافی برای جبران آسیب هایی که در ادامه به سقوط بر محیط زیست است. با کمی تنظیم برای به اجرا درآوردن این جنبه از این کنسول به نظر می رسد آن است را به شرکت های خود را به پلیس خود ردپای کربن.

متاسفانه آنچه که بهترین است برای زمین است و نه لزوما آنچه که باعث می شود برای سریع گرافیک های فشرده و بازی نوآورانه.

مرتبط با: ایکس باکس سری X: همه چیز درباره مایکروسافت نسل بعدی کنسول

در 2015, کمیسیون اروپا اعلام کرد که سه تن از برجسته ترین بازیکنان در بازی کنسول مایکروسافت و سونی و نینتندو – تا به حال وارد داوطلبانه توافق برای تولید بیشتر انرژی کارآمد کنسول. این شرکت وعده داده شده به رعایت حداقل انرژی بهره وری سطوح هنگامی که در "حالت ناوبری" و "رسانه های حالت پخش" در آینده کنسول با مناسب نکته که این تغییرات نه "حد...این صنعت توانایی برای بهبود عملکرد و نوآوری".

نه تنها ابتکار عمل را براق شاید بارز ترین مقصر مصرف انرژی در این کنسول محبوب – گیم پلی – اما ماهیت داوطلبانه توافق به این معنی است که در این سند است که نه از نظر قانونی الزام آور است و نه آن را منوط به همکاری و مقررات.

با توجه به مرکز انرژی پایدار یک کنسول بازی مصرف بیشتر انرژی به طور متوسط از یک یخچال. پس چرا لوازم آشپزخانه هنوز هم موضوع را به سختگیرانه تر انرژی, برچسب, مقررات از انرژی guzzling PS4?

خوشبختانه سونی و مایکروسافت در حال حاضر ما داده امیدوار کننده زیرچشمی نگاه کردن به برخی از پایدار پیشرفت های آینده با نسل بعدی کنسول ها.

مرتبط با: PS5: همه چیز ما در مورد سونی کنسول های آینده

سونی سرگرمی های تعاملی جمهور Jim Ryan در وبلاگ پلی استیشن در ماه سپتامبر اعلام کرد که این شرکت تا به حال به عضویت سازمان ملل متحد را برای این سیاره داد. این همکاری خواسته صنعت بازی را به گام برای مبارزه با تغییر آب و هوا. Ryan نشان داد یک تغییر که سونی خواهد بود در حمایت از علت است.

"من نیز بسیار خوشحال به اعلام نسل بعدی کنسول پلی استیشن را شامل می شود این امکان را به حالت تعلیق در گیم پلی با مقدار مصرف انرژی پایین تر نسبت به PS4 (که ما تخمین می زنند را می توان در حدود 0.5 W)" گفت: Ryan.

"اگر فقط یک میلیون کاربر فعال کردن این ویژگی آن را ذخیره کنید معادل متوسط برق با استفاده از 1000 خانه ما".

PS4 را در حالت آماده به کار ساخته شده بوت شدن بازی بسیار سریع تر از قبلی کنسول اما این راحتی در یک قیمت بسیار سنگین. گزارش 2014 توسط شورای دفاع از منابع ملی تخمین می زند که اصلی PS4 نیاز به 8.5 W به اجرا در حالت آماده به کار در حالی که Xbox One با استفاده از تقریبا دو برابر است که در 15.7. این تغییر نمی آیند نزدیک به جبران 137 W PS4 سوخته در طول گیم پلی اما رها از 8.5 W به 0.5 است که بدون شک یک گام در مسیر درست برای PS5.

مایکروسافت نیز در این بازی برای سیاره داد در سال گذشته متعهد به گواهی 825,000 ایکس باکس کنسول به عنوان کربن خنثی در یک برنامه آزمایشی و برای کاهش عرضه زنجیره تولید گازهای گلخانه ای 30 درصد تا سال 2030.

Niko همکاران تحلیلگر ارشد ZHugeEX تخمین می زند که مایکروسافت به فروش می رسد در حدود 35 میلیون ایکس باکس یکی از کنسول های بین انتشار آن در سال 2013 و فوریه 2018. اگر ایکس باکس سری X فروش به تعداد مشابه را که کمتر از 3 درصد از واحدهای کربن خنثی در کنسول پنج سال طول عمر. مایکروسافت نیاز به پیشرفت گذشته این برنامه آزمایشی به هر نوع توجهی دندانه در ایکس باکس کربن.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

سونی و مایکروسافت باید یک مسئولیت مشترک برای کاهش مصرف انرژی در نسل بعدی کنسول ها. در حالی که آشکار است که هر دو شرکت در حال گرفتن مترقی گام برای دریافت وجود دارد نه فشار به اندازه کافی سخت به صورت الکترونیکی با پنج به علاوه سال عمر. امیدوارم ما را بشنود بیشتر در مورد این موضوع نزدیک به ایکس باکس سری X و PS5 تاریخ راه اندازی در پایان سال است.

ما رسیده به مایکروسافت و سونی برای نظر. یک سخنگوی مایکروسافت پاسخ داد:

"پایداری یک اولویت مایکروسافت و چیزی که ما عمیقا متعهد به عنوان یک شرکت است. ما به عنوان نگاه به آینده به نسل بعدی از بازی با ایکس باکس سری X, ما در حال ادامه برای کشف چگونه ما می تواند به کاهش اثرات زیست محیطی ما در سراسر کسب و کار از مفهوم و طراحی و تولید و بسته بندی به چه اتفاقی می افتد هنگامی که ما کنسول ها در دست مصرف کنندگان است.

نمونه هایی از این شامل سرمایه گذاری در زمینه بسته بندی پس از مصرف رزین recyclability ما مواد و کاهش انرژی مصرف شده در حالی که کنسول ها در هر دو حالت آماده به کار و یا رسانه های حالت پخش. ما باید بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در این تلاش ها در آینده است. لطفا ما FY19 دستگاه گزارش پایداری (در دسترس برای دانلود در اینجا) اطلاعات بیشتر در مورد مراحل است که مایکروسافت در حال شکل گرفتن است و به کاهش اثرات زیست محیطی از دستگاه های خود از جمله Xbox, کنسول".

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن