نظر: iMac جدید به نظر می رسد بزرگ, اما شما احتمالا باید آن را خریداری کنید

اپل در نهایت راه اندازی طولانی rumoured iMac 2020, اما با وجود برخی از ارتقاء ورزشی چشمگیر مانند مشخصات قوی تر

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

اپل در نهایت راه اندازی طولانی rumoured iMac 2020, اما با وجود برخی از ارتقاء ورزشی چشمگیر مانند مشخصات قوی تر, گزینه جدید نمایش مات و بهبود دوربین وب, احتمالا بهتر است شما را از خرید این کامپیوتر دسکتاپ جدید اجتناب کنید.

اين چيزي نيست که در برابر اي مک جديد باشه در کاغذ (به عنوان ما هنوز به آن را بررسی) جدید 27 اینچ iMac فوق العاده به نظر می رسد. پرش به نسل 10 پردازنده های هسته اینتل و AMD Radeon طرفدار 5000 گرافیک سری باید آن را افزایش عملکرد عظیم برای مثال.

با این حال ، با اپل به تازگی اعلام برنامه های خود را به حرکت تمام دستگاه های مک خود را به اپل سیلیکون جدید در عرض دو سال آینده ، ممکن است به خوبی وجود داشته باشد جدید و بهبود یافته بازوی مبتنی بر iMac درست در اطراف گوشه. البته دو سال یک پنجره طولانی مدت است، اما آی مک (به همراه مک بوک پرو 13 اینچ) است که در میان اولین دستگاه های مک برای دریافت اپل سیلیکون ارتقا، با اواسط 2021 پنجره راه اندازی touted.

مرتبط با : بهترین مک 2020

این حدس می زنم که اپل نه تنها در یک پردازنده جدید مبتنی بر بازو بنگ, بلکه آی مک را به طراحی مجدد بسیار مورد نیاز درمان. تحلیلگر اپل Ming-chi Kuo (از طریق Macوگوسی)پیشنهاد بازو مبتنی بر iMac خواهد شد تمام جدید 24 اینچ صفحه نمایش، که در وسط 21.5- و 27 اینچ مدل های فعلی میشکند. گزارش ها نشان می دهد اپل گودی را به منظور جای دادن اندازه صفحه نمایش جدید را کم رنگ تر خواهد کرد. این نه تنها می تواند در رد پای مشابه به مدل فعلی 21.5 اینچی منجر شود، بلکه نگاه به مراتب شیک تر. 

اپل همچنین پیشنهاد کرده است که اپل سیلیکون جدید درب ادغام بهبود یافته با اکوسیستم اپل را باز خواهد کرد، که به معنی دسترسی به برنامه هایی است که قبلاً منحصر به آیفون و آی پد بودند. توسعه دهندگان برنامه در حال حاضر سخت در کار حصول اطمینان از سازگاری خوش بین برای سیستم های مبتنی بر بازو، گرفتن تمرکز دور از تنظیمات اینتل. همچنین احتمال دارد که اپل برخی از شگفتی های اضافی را مک های آینده خود را حتی جذاب نگه داشتن.

کسانی که در حال حاضر اینتل مجهز به مک نباید بیش از حد ناراحت, به عنوان اپل تایید کرده است آن را ادامه خواهد داد به حمایت از مدل های مانند با نسخه های جدید از macOS برای سال های بعد. اما بدون شک مدل های آینده اپل سیلیکون درمان ویژه ای دریافت کنید. اگر شما باید بین اینتل یا اپل iMac را انتخاب کنید، دومی به وضوح بیشتر هیجان انگیز است.

مرتبط با : بهترین روتر 2020

Apple iMac 2020

تنها بلوک در اینجا این است که شما به احتمال زیاد نیاز به یک سال اضافی برای اپل قدرت آی مک برای رسیدن صبر کنید. که مدت زمان طولانی اگر شما ناامید برای کامپیوتر رومیزی جدید ، به خصوص اگر شما در حال کار از خانه به دنبال اختلالات Covid-19. اما به همان اندازه، iMac 27 اینچی جدید می بیند که قیمت شروع £ 1799 - که مقدار زیادی از dosh برای یک سیستم است که به احتمال زیاد احساس منصرف شده در تنها دوازده ماه.

اگر شما در حال حاضر از یک کامپیوتر رومیزی جدید ناامید شده اید، پیشنهاد می کنم یک ارزان بخرید تا شما را تا زمانی که انقلاب سیلیکون اپل لگد کند نگه دارید. ممکن است iMac 21.5 اینچی هنوز هم در پردازنده های هسته اینتل نسل 8 گیر کرده باشد، اما قیمت شروع 1099 پوند به مراتب مقرون به صرفه تر است. شما همچنین می توانید برای مدل های قدیمی تر از iMac در خرده فروشان شخص ثالث نگاه, و یا حتی از بهترین دسکتاپ ما و بهترین لیست لپ تاپ برای دستگاه های جایگزین.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب