نظر: توجه داشته باشید کهکشان 20 و ایکس باکس بازی پاس دست انداختن آینده روشن برای بازی

نسل بعدی بازی در واقع بسیار جالب خواهد بود. در حالی که سونی در حال پیگیری یک رویکرد نسبتا سنتی با PS5، مایکروس

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

نسل بعدی بازی در واقع بسیار جالب خواهد بود. در حالی که سونی در حال پیگیری یک رویکرد نسبتا سنتی با PS5، مایکروسافت هر کاری انجام می دهد اما به عنوان آن را گسترش می دهد بینایی بازی خود را به سیستم عامل های بی شمار و دستگاه مانند قبل از هرگز.

این همه در مورد ایکس باکس سری X نیست, کنسول تنها بخش کوچکی از اکوسیستم رو به رشد مایکروسافت است که تعدادی از دستگاه ها و خدمات است که هیچ نشانه ای از کند ید نشان می دهد. در هسته اصلی این بازی Xbox Pass است، یک سرویس اشتراک که با هر روز گذر، بلندپروازانه تر در حال رشد است.

این هفته سامسونگ کهکشان رویداد بسته بندی نشده دیدم فیل اسپنسر مایکروسافت را به صحنه و تایید که ایکس باکس بازی پاس نهایی خواهد شد به اکوسیستم کهکشان سامسونگ در حال حرکت به جلو گنجانیده شده, با تمام توجه داشته باشید 20 قبل از سفارشات درآمد سه ماه از این سرویس در کنار پاورآ موگا XP5 - X به علاوه کنترل کننده با بسته نرم افزاری را انتخاب کنید. دستگاه حتی برنامه بازی های داده شده پاس برای کسب لوازم آرایشی خاص و پاداش های دیگر داشته باشد.

مرتبط با : بهترین ایکس باکس سری X بازی

Xbox Game Pass

چنین فداکاری به بازی به ندرت در بازار تلفن همراه دیده می شود قبل از, و این به لطف مایکروسافت می خواهید برای گسترش سرویس جریان خود را, پروژه xCloud, را به جزء قابل انعطاف از ایکس باکس بازی پاس رفتن به جلو. با اتصال جامد Wi-Fi یا 5G، شما می توانید به صدها بازی مختلف در یک لحظه از طریق برنامه قرار داده شده پرش.

این بزرگ است، و می تواند راه ما مصرف بازی ها را تغییر دهد، به خصوص از آن باز می شود تا یک کتابخانه گسترده به کسانی که کنسول خود را، اما آیا یک گوشی هوشمند مدرن، قرص و یا لپ تاپ نشسته در اطراف. ایکس باکس بازی نهایی خواهد شد ورود در سراسر دستگاه های آندروید در سپتامبر 15, که همچنین زمانی که جریان ابر خواهد شد یک جزء اصلی دائمی از خدمات تبدیل.

قادر بودن برای دسترسی به پروفایل موجود خود، دستاوردها و صرفه جویی به سادگی با ورود به سیستم در حال حاضر قرار می دهد مایکروسافت در مزیت نسبت به انگارگوگل Stadia و GeForce در حال حاضر، تا حد زیادی به این دلیل مصرف کنندگان به مراتب بیشتر احتمال دارد به سوی چیزی که آنها آشنا با جاذبه، به جای خطر در یک سرویس جدید، اثبات نشده است. در حالی که من علاقه ای به بازی در نمایش های کوچکتر مانند تلفن من نیست، به سادگی داشتن این گزینه عظیم است.

مرتبط با : PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

در حالی که این استراتژی جدید به احتمال زیاد نمی خواهد دور آن وفادار به کنسول ها و یا کامپیوتر، آن را واقعا لازم نیست. اگر مایکروسافت و سامسونگ بازار ایکس باکس بازی پاس درست، می تواند جذاب به مخاطبان کاملا جدید از پارسه. کسانی که فقط بازی های کاربردی موبایل مانند آب نبات له یا پرندگان عصبانی می تواند به تحقق بفهمند که بازی نباید ترس، و کتابخانه پر از عناوین تنها چند لمس دور.

برخی از بازی ها حتی شروع به معرفی کنترل های لمسی جدید، اگر چه اگر شما در حال حاضر در posession از Dualshock 4 یا ایکس باکس یک کنترل کننده، شما می توانید کسانی که با سهولت متصل. برقراری ارتباط چقدر آسان خواهد بود برای دسترسی به ایکس باکس بازی پاس در تمام دستگاه های خود را بخشی از چالش است، و مایکروسافت انجام یک کار فوق العاده ای از این تا کنون. دانستن همه انتشار بزرگ در بازی پاس در راه اندازی است به سادگی در کیک icing.

با این حال ، اپل به تازگی کشیده پروژه xCloud از iOS ، به احتمال زیاد به دلیل ماهیت درگیری برنامه با شرایط خود را از خدمات. فروشگاه های دیجیتال مشابه در گذشته به مشکلات مشابهی دست پیدا کرده اند. با iOS به طور بالقوه از تصویر, این به آندروید oppurtunity واقعی برای تبدیل شدن به خانه دوم برای جریان بازی. اگر این طور باشد، پتانسیل بسیار هیجان انگیز است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن