وان پلاس برای غیر فعال کردن 'X-ray' دوربین از ویژگی های بیش از نگرانی های حریم خصوصی

روز دیگر ما گزارش شده است که آن را کشف شد یکی از ویژگی های وان پلاس 8 Pro دوربین توانایی آن برای به دست آوردن

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399
روز دیگر ما گزارش شده است که آن را کشف شد یکی از ویژگی های وان پلاس 8 Pro دوربین توانایی آن برای به دست آوردن "X-ray vision" از طریق یکی از فیلتر. این در واقع استفاده از این دوربین سنسور مادون قرمز برای ایجاد یک اثر است که در آن یکی از عوارض جانبی آن می تواند از طریق قطعات بسیار نازک از پلاستیک و لباس.
تبلیغات

ما اعلام کرد که ما مطمئن بودیم اگر این ویژگی در نظر گرفته شده از فیلتر و یا اگر آن را شاید پیش بینی نشده-عوارض اما ما احساس آن ممکن است دومی. دلیل این است که وان پلاس اعلام کرده است که در آینده به روز رسانی خواهد شد و با غیرفعال کردن این ویژگی برای تلفن های در حال اجرا HydrogenOS.

در صورتی که شما ناآشنا وان پلاس دارای دو نسخه از سیستم عامل خود را. وجود دارد OxygenOS استفاده شده است که برای وان پلاس گوشی در سراسر جهان و HydrogenOS است که منحصر به فرد به چین است. این گزارش ادعا می کند که این ویژگی تنها معلول برای چین به این معنی است که بقیه جهان هنوز هم قادر به ادامه با استفاده از این ویژگی.

وان پلاس ادعا می کند که این است که با توجه به نگرانی های حریم خصوصی. "در حالی که ما فکر می کنم این دوربین به کاربران می دهد توانایی برای به دست آوردن خلاق تر با گوشی های هوشمند, عکاسی, ما همچنین درک می کنیم نگرانی هایی که مطرح شده اند. ما در حال حاضر در حال کار بر روی یک OTA که ما فشار را در هفته های آینده به ارائه Photochrom فیلتر در حالی که محدود کردن قابلیت های دیگر که ممکن است نگرانی است."

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره چین, OnePlus, Oneplus 8 و حفظ حریم خصوصی. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن