کوه المپ در مقدونیه خواهد بود و فروش آن به مصرف کننده دوربین های کسب و کار

بسیاری از سال پیش, زمانی که دوربین بودند یا یک دوربین کامپکت یا DSLR کوه المپ در مقدونیه بر روی صحنه آمد و کمک

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

بسیاری از سال پیش, زمانی که دوربین بودند یا یک دوربین کامپکت یا DSLR کوه المپ در مقدونیه بر روی صحنه آمد و کمک کرد تا مورد پسند عامه کردن میکرو چهار سوم سیستم. این حذف جعبه آینه از دوربین طراحی که منجر به آینه طراحی و در نتیجه در بسیاری از دوربین های محبوب ما می دانیم و استفاده از امروز.

تبلیغات

در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد این شرکت انجام شده است با دوربین به عنوان آنها اعلام کرده اند که آنها خواهد بود و فروش آن به مصرف کننده دوربین های کسب و کار. این کسب و کار خواهد بود به فروش می رسد به Japan Industrial Partners که برای کسانی که نا آشنا است همان شرکتی که خریداری Sony VAIO کامپیوتر کسب و کار در سال 2014.

با توجه به کوه المپ در مقدونیه آنها مبارزه کرده اند در بازار در حالی که در حال حاضر با وجود آنها ساخت انواع تغییرات و بهبود ساختار هزینه های خود را و همچنین تلاش برای تمرکز بالاتر سود دوربین ها و لنزهای اما به نظر می رسد مانند آن کافی نیست. JIP انتظار می رود که برای ساده کردن کسب و کار ادامه خواهد داد و فروش مدل های موجود در حالی که در حال توسعه جدید اما ما مطمئن هستیم که آنچه که این دوربین های جدید نامیده خواهد شد.

کوه المپ در مقدونیه' مدیر عامل شرکت کرده بود در واقع اجازه لغزش سال گذشته وجود دارد که می تواند برنامه ای برای فروش این شرکت دوربین های کسب و کار, اما این شرکت عقب نشینی که اگر چه خود را در آخرین اعلام نظر می رسد که رندر های قبلی خود را اظهارات نامعتبر است. در هر صورت اگر شما از طرفداران از کوه المپ در مقدونیه' دوربین به نظر میرسد همه چیز خواهد بود بسیار متفاوت در حال حرکت به جلو.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال, دوربین های بدون آینه و کوه المپ در مقدونیه. منبع: کوه المپ در مقدونیه-اروپا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن