دفتر آی پد ماوس و صفحه لمسی پشتیبانی آمدن زودتر از شما فکر می کنم ؟

جدید Magic Keyboard for iPad Pro یکی از مهم ترین اضافه شده به قرص خط در سال است. در هیئت مدیره لای شیار می رود

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

جدید Magic Keyboard for iPad Pro یکی از مهم ترین اضافه شده به قرص خط در سال است. در هیئت مدیره لای شیار می رود راه طولانی برای تکثیر طبیعی لپ تاپ استفاده کنید و همراه با پشتیبانی مکان نما در, اپل, سیستم عامل, افزایش, این گزاره را به عنوان یک نوت بوک تعویض.

اما هنوز هم وجود دارد برخی از شکاف ها را پر کنید. یعنی سازگاری با مایکروسافت همه مهم Office برای iPad مجموعه بهره وری است که بنا به گزارش ها در حال حاضر در راه است.

به گزارش The Verge مایکروسافت در حال برنامه ریزی به رول از به روز رسانی به ورد و اکسل و پاورپوینت که شامل مکان نما پشتیبانی از ماوس و لای شیار از جمله یک قرار دارد در سحر و جادو صفحه کلید. احتمالا این امر نیز با سحر و جادو لای شیار اپل به فروش می رساند برای آن iMac محدوده.

ادغام در حال آمدن است این پاییز و, این گزارش می گوید که می تواند زودتر از پیش بینی قبلی از TechCrunch که پشتیبانی می رسند در پاییز.

مرتبط با: iPad Pro 2020

این می تواند یک نقطه عطف مهم برای کاربران به دنبال انتقال کار خود را به اپل ساخت آن را بسیار آسان تر به محل مکان نما بدون نیاز به لمس صفحه نمایش.

اپل نشان داد مکان نما پشتیبانی در ماه مارس زمانی که آن پرده برداری سحر و جادو صفحه کلید برای iPad Pro. برای مثال اشاره گر ماوس را مانند یک سنتی مکان نما به نظر می رسد تنها زمانی که کاربر لمس لای شیار. به عنوان برای اشاره گر خود را در آن خواهید بود توسط یک دایره نقطه بر روی صفحه نمایش.

اشاره گر را نیز تغییر شکل با توجه به آنچه در آن است در حال حاضر معلق در هوا است. برای مثال اگر شما بر روی آیکون سطل زباله در برنامه ایمیل آن خواهد بود سایهدار توسط یک مستطیل. لای شیار خود را در حالی که کاربران را قادر می سازد برای تغییر مکان نما در اطراف کلیک کنید و آن را به محل نیز ارائه می دهد یک میزبان از حرکات چند لمسی آموخته ایم در مک لپ تاپ.

آن را ممکن است برای خرج کردن به زوم با استفاده از لای شیار در حالی که برخی از ناوبری حرکات نیز پشتیبانی می کند. برای مثال شما می توانید بازگشت به صفحه اصلی با کشیدن سه انگشت شما می توانید اسلاید بین برنامه های باز با کشیدن به صورت افقی با سه انگشت و شما همچنین می توانید احضار اسلاید بیش از نرم افزار با حرکت دادن اشاره گر به سمت راست از روی صفحه نمایش.

در حالی که بسیار گران است (از $329) آن را کاملا پیچیده قطعه از چرخ دنده ها را قادر می سازد که اپل بالا قرص به نظر می رسد به عنوان اگر آن را شناور در بالای کلید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن