ابسیدین نشان می دهد جدید Skyrim-esque RPG برای ایکس باکس سری X

یک بازی جدید به نام قسم خورده بود تایید می شود در آثار توسط مایکروسافت با مشهور توسعه دهنده ابسیدین در راس. ا

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

یک بازی جدید به نام قسم خورده بود تایید می شود در آثار توسط مایکروسافت با مشهور توسعه دهنده ابسیدین در راس.

ابسیدین معروف برای بازی های در حال توسعه مانند Fallout: New Vegas و بیرونی جهان پس برای دیدن آنها ایجاد یک فانتزی متمرکز RPG بدون شک تحریک طرفداران.

در حالی که مختصر تریلر مسلما شبیه Skyrim کلون قسم خورده بدون شک از ویژگی های ابسیدین فوق العاده نوشتن و چند انتخاب معضلات. در حالی که بیرونی جهان کاملا فشار مرزهای به عنوان دور به عنوان Fallout: New Vegas آیا ما امیدوار استودیو را بزرگتر و بهتر در حال حاضر آنها را پیوست ایکس باکس به عنوان شخص اول توسعه است.

مرتبط با: ایکس باکس سری X

این تریلر نشان داد بسیار کمی از بودن در یک مجموعه به ظاهر دوران قرون وسطی در حالی که ویژگی اول شخص چشم انداز مبارزه با شمشیر.

آن را حداقل تایید کرد که قسم خورده شده است "ساخته شده است از زمین تا" برای ایکس باکس سری X بنابراین انتظار می رود آن را به پشتیبانی از 4K قطعنامه و ray tracing برای برخی از نسل بعدی تصاویری.

هیچ تاریخ انتشار برای تایید قسم خورده بنابراین این احتمال وجود دارد که ما باید صبر کنید حداقل تا سال 2021 برای ورود به آن. این بدان معناست که قسم خورده است و انتظار نمی رود برای پیوستن به هاله بی نهایت به عنوان راه اندازی یک عنوان است که یک سورپرایز بزرگ با توجه به آن بود بیش از حد طولانی پیش زمانی که بیرونی آمار انجمن فروشگاه های.

مرتبط با: Forza Motorsport 8

مایکروسافت اعلام کرد کشت از دیگر اول عناوین در آن بازی ایکس باکس, ویترین, رویداد از جمله دولت از پوسیدگی 3, Forza Motorsport, ساقه ساز, 2 و Everwild.

ما همچنین یک نگاه دقیق در هاله نهایت به عنوان استودیو 343 مشترک یک گیم پلی نسخه ی نمایشی نشان master Chief گانینگ مختلف بیگانگان در حالی که با استفاده از هیجان انگیز, علمی تخیلی, اسباب بازی از جمله قلاب قلاب. همچنین تصریح کرد که Halo بی نهایت خواهد شد در دسترس از طریق ایکس باکس بازی عبور از یک روز.

برای اطلاعات بیشتر در قسم خورده و ترکیب کامل ایکس باکس سری X, بازی, باشید, به, اعتماد,بررسی,

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب