O2 می خواهد به استفاده از قدیمی خود را به گوشی های هوشمند برای مقابله با تنهایی در لندن

O2 است teaming تا با خیریه زیست محیطی و بیداد برای تشویق اهالی لندن به کمک مالی و گوشی های هوشمند استفاده نشده

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

O2 است teaming تا با خیریه زیست محیطی و بیداد برای تشویق اهالی لندن به کمک مالی و گوشی های هوشمند استفاده نشده به همسایه هایی که به آنها نیاز دارید.

آزمایشی به نام "جامعه خواستار' – هدف مقابله با تنهایی و فعال کردن تماس ردیابی برای کسانی که زندگی در بیارتباط خانوار. O2 خواهد kickstart محاکمه توسط هدیه 800 مرمت گوشی های هوشمند و O2 پرداخت که شما برو سیم کارت به صورت دیجیتالی حذف شدند' مردم در Southwark منطقه است.

یک لیست از دیجیتالی حذف خانوارهای هم قرار گرفته است توسط تعدادی از سازمان های محلی در Southwark. دریافت کنندگان شامل افراد مسن و کسانی که زندگی در خانواده های کم درآمد استفاده داخلی بازماندگان و پناهجویان. سازمان را شناسایی کرده اند که از این گروه بهره مند شوند بسیاری از گوشی های هوشمند چه می شود که با به دست آوردن دسترسی به خدمات ضروری آموزش آنلاین و یا اتصال خود را با خانواده و دوستان است.

مرتبط: بهترین گوشی

O2 دعوت از اعضای Southwark جامعه و مناطق اطراف آن و یا استفاده نشده گوشی های دروغ گفتن در اطراف برای کمک به این پروژه است. تمام اهدا دستگاه خواهد بود اطلاعات پاک, تمیز و مرمت توسط Recono.من O2 در نظر دارد برای تامین پرداخت که شما برو سیمز برای رفتن با آنها. تلفن همراه ارائه خواهد شد و همچنین اهدای 300 دستگاه های خود را به پروژه.

با توجه به O2 1.9 میلیون خانوار در انگلستان در حال حاضر در نظر گرفته 'به صورت دیجیتالی حذف شدند' بدون داشتن دسترسی به اینترنت است. نیز وجود دارد که به طور متوسط از چهار گوشی نشستن استفاده نشده در انگلستان خانواده برای هر یک در حال حاضر در حال استفاده است. این پروژه با هدف استفاده از این منابع یدکی برای مقابله با تنهایی و مسائل مربوط به اتصال تبدیل شده اند که بیشتر ظاهری در طول بیماری همه گیر.

O2 به اشتراک گذاری آموخته از Southwark دادگاه برای کمک به اطلاع رسانی بازیافت و استفاده مجدد از طرح های در سراسر انگلستان است.

مرتبط: بهترین گوشی آندروید

"اتصال یک تاسیسات برای بسیاری در این زمان و با بسیاری از دستگاه های هوشمند نشستن در زیر شلواری در صفحه اصلی این پروژه فراهم می کند فرصت مناسبی برای گرد و غبار آنها را برای یک علت خوب است" گفت: O2 سر از مشارکت اجتماعی و تاثیر تریسی هرالد.

"این Southwark جامعه شده است به خصوص تحت تاثیر اخیر همه گیر بنابراین ما در حال همکاری با داد و بیداد, شورای محلی و گروه های جامعه به اطمینان حاصل شود ما می توانیم توزیع این دستگاه برای کسانی که به آنها نیاز دارید بیشتر. محاکمه خواهد شد کمک به ما در مقابله با دیجیتال محرومیت و کمک به محیط زیست بیش از حد".

شما می توانید خود را کمک و یا استفاده نشده گوشی به جامعه تماس با بازدید از داد و بیداد در وب سایت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن