NVIDIA می توان به چیپ ست ساخت کسب و کار در یک راه بزرگ

در طول روز قبل از گوشی های هوشمند قبل از کوالکام بسیار تحت سلطه صحنه شرکت های مانند NVIDIA و Texas Instruments

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

در طول روز قبل از گوشی های هوشمند قبل از کوالکام بسیار تحت سلطه صحنه شرکت های مانند NVIDIA و Texas Instruments نیز در ساخت چیپ ست های موبایل خود را به رقابت بپردازند. در حالی که انویدیا است که هنوز نوع ساخت چیپست برای دستگاه های خاص خود را سپر محصولات و نینتندو سوئیچ آن را ایمن می گویند که آنها نمی کاملا به عنوان جریان اصلی در مقایسه با کوالکام.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که می تواند در آینده تغییر دهید چرا که با توجه به یک گزارش از بلومبرگ, NVIDIA است که ظاهرا علاقه مند به خرید بازوی خاموش Softbank. در مورد شما نمی شنیده سافت فروش خانههای گلی خالی کردن Arm Holdings. آن اشاره کرد که اپل خرید بازو را به عنوان يك حس به خصوص با اپل حال انتقال به خود را سفارشی سیلیکون است.

به گزارش از بلومبرگ این است که وی از سوی مامورین که NVIDIA در حال حاضر یکی از شرکت هایی است که علاقه مند است و گفته شده است که با نزدیک شدن بازو با یک معامله ممکن است. در حال حاضر این است که به سختی تایید است که NVIDIA خواهد خرید بازوی پس دومی نیاز به قبول پیشنهاد و گزارش نمی کند دولت اگر بازو است و حتی علاقه مند است.

اگر NVIDIA قادر به دست آوردن آن می تواند یک معامله بزرگ برای این شرکت به دلیل وجود Qualcomm, Apple, Samsung, Huawei و مدیاتک چیپست ساخت خود را, آنها هنوز مجوز فن آوری هسته ای از بازو. قادر به درو کسانی که هزینه های صدور مجوز از این شرکت ها خواهد بود عظیم درآمد برای افزایش NVIDIA که همچنین می تواند کمک به آنها را به طور بالقوه یک بازگشت بزرگ به همراه چیپ ست بازار است.

در زمینه عمومی >شایعات. بیشتر بخوانید درباره NVIDIA, SoC و Softbank. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن