Nord, Moto G و Realme: بودجه های هوشمند 5G انقلاب است که در حال حاضر در اینجا

ما تا به حال 5G در انگلستان بیش از یک سال در حال حاضر. اما آن را تنها به تازگی است که ما شروع به دیدن مقرون به

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

ما تا به حال 5G در انگلستان بیش از یک سال در حال حاضر. اما آن را تنها به تازگی است که ما شروع به دیدن مقرون به صرفه, دستگاه شروع به ارائه نسل بعدی اتصال و برای من که بسیار هیجان انگیز تر توسعه از هر گل سرسبد جدید با فن آوری.

سه تا از هیجان انگیز ترین به فضل ما میز تا کنون بوده است OnePlus Nord, Moto G 5G پلاس و Realme X50. موتور G 5G پلاس و Realme X50 دو گوشی که صرف هزینه £299 و در عین حال آنها خفاش تا کنون بالاتر از قیمت خود را برد که این احساس تقریبا غیر منصفانه است. وان پلاس Nord کمی بیشتر هزینه در £379 اما آن ارائه می دهد یک زن طراحی و OLED به جای LCD صفحه نمایش.

این سه دستگاه ایده آل نقاط ورود اگر شما مشتاق به سعی کنید 5G بدون پاشش و 500 پوند+ برای چیزی شبیه به LG مخملی و یا حتی بیشتر در سامسونگ کهکشان S20 Plus.

هر سه گوشی های ساخته شده بر اساس همان چیپ ست و بسته لیست ویژگی است که شباهت های بسیاری دارند. آنها تمرکز بر روی اصول اولیه فرار شده لوکس مانند IP اعتبار و شارژ بی سیم. گل میمون 765G را قادر می سازد 5G و آن را بسیار تراشه قادر به شما در پیدا کردن گوشی های به مراتب گرانتر از این. آن را نمی ممکن است تولید معیار نمرات که شما مطابقت گل میمون گل سرسبد 865 اما در دنیای واقعی با استفاده از وجود دارد به اندازه کافی خر خر کردن در اینجا را به همراه احساس سریع.

مرتبط با: OnePlus, Nord در مقابل وان پلاس 8

اما آنچه واقعا قابل توجه است که بر خلاف بسیاری از گوشی های ارزان جدید موج مقرون به صرفه 5G گوشی نیست یک ترفند اسبان. همه آنها ارائه بارهای از دیگر ویژگی های بالا پایان است که به صورت بسیار کامل دستگاه. هر دو OnePlus نورد و Moto G 5G به علاوه باید 90Hz نمایش در حالی که X50 می رود یک گام بیشتر به 120Hz. من فکر می کنم با اضافه کردن این فوق العاده است برای ارزان دستگاه به عنوان آن را می سازد گوشی احساس می کنم که کمی سریع تر زمانی که شما در حال پیمایش و کشیدن. هر کمی کمک می کند تا به عنوان آنها می گویند.

شما پیدا کنید 30w شارژ در Realme X50 و OnePlus نورد در حالی که 20w شارژ در موتور G 5G به علاوه نمی کشد بسیار بیش از 90 دقیقه به فربه باتری 5000mAh یک شارژ کامل. دوباره این احساس می کند مانند یک ویژگی است که احتمالا محفوظ است برای بالا ردیف دستگاه های دیگر سال است.

وجود دارد, البته, هنوز دلایل به پرداخت بیشتر اگر شما می خواهید به. من شده اند تیراندازی با موتور و Realme هفته گذشته و در حالی که 48MP دوربین در هر دو خوب هستند آنها چیزی بیش از آن. که خوب و تجارت است که شما در حال رفتن به را – مگر اینکه شما در حال صحبت کردن در گوگل و یا اپل شما هنوز هم نیاز به پرداخت هزینه بالا به دلار واقعا عالی اپتیک. وان پلاس نورد با استفاده از همان دوربین دوباره 48MP به عنوان OnePlus 8 و ما نبودند بزرگ که در بررسی ما است.

همچنین متوجه خواهید یک کمی ارزان تر احساس تلفن اگر به شما پرداخت کمتر از 300 پوند. این دو plasticky و smudgey با نه احساس نازک و یا زن. دوباره آن را ارزشمند ایثار است.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان

این outlier در این معادله است که در صفحه 4a – یک تلفن است که شایعه منتشر شده در هر ماه از ماه مه. اگر این شایعات درست هستند این صفحه 4a در حال رفتن به, بر روی کاغذ به شدت احساس کمبود در برابر این رقبا است. 5G به نظر می رسد بعید 60 هرتز تنظیم شده است به صفحه نمایش نرخ تجدید انتخاب و من شک گوگل را فشار شارژ استاندارد بیشتر از آنچه که ما را در صفحه 4.

اما پس از آن صفحه 4a به احتمال زیاد فروش خود را در بی همتا دوربین در آن قیمت و سریع نرم افزار به روز رسانی. گل سرسبد دوربین ارزش بیشتری برای شما از 5G که ممکن است کار که در آن شما زندگی می کنند و یا یک صفحه نمایش که تازه یک کمی سریعتر? این سوال سختی است که تبدیل شده است و حتی سخت تر بعد از اینکه خیلی تحت تاثیر قرار گرفته توسط Moto G 5G پلاس و Realme X50. هنوز هم در من باقی می ماند بسیار هیجان زده در مورد گوگل مقرون به صرفه ارائه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن