نینتندو Switch Pro:, تاریخ انتشار, قیمت و مشخصات و صفحه نمایش

شایعات تداوم داشته باشند که نینتندو تغییر نرم افزار مدل در نهایت راه اندازی برنامه به طور بالقوه ورزشی و به رو

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

شایعات تداوم داشته باشند که نینتندو تغییر نرم افزار مدل در نهایت راه اندازی برنامه به طور بالقوه ورزشی و به روز رسانی عملکرد و نمایش می دهد.

این ادعا نیست و عجیب و غریب که به نظر شما نینتندو قبلا راه اندازی شبیه spin-off دستگاه های مانند جدید Nintendo 3DS. اخیر سوئیچ Lite نیز ثابت می کند نینتندو هنوز هم راضی به انتشار تغییرات آن کنسول به فشار از سود به عنوان آنجا که ممکن است.

متاسفانه هیچ کلمه از نینتندو به پیشنهاد تغییر نرم افزار در تولید اگر چه این شرکت را تایید می کنند (از طریق gamesindustry.<url>) وجود نخواهد داشت "جدید سوئیچ مدل" در سال 2020 است.

که نه قرار دادن ترمز در آسیاب شایعه هر چند با گزارش های مختلف نشان می دهد پتانسیل ویژگی های ما می تواند در تغییر نرم افزار. ما گرد کرده ام تا تمام شایعات و قرار است نشت در اینجا خواهد شد به روز رسانی این مقاله به عنوان به زودی به عنوان بیشتر اخبار قطره.

مرتبط: نینتندو سوئیچ 2

نینتندو Switch Pro تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

نینتندو روشن است که وجود خواهد داشت نه یک جدید سوئیچ مدل در سال 2020 است.

این بدان معناست که اگر سوئیچ نرم افزار تا کنون راه اندازی می کند, ما در حال رفتن به باید صبر کنید تا 2021 در اولین به خصوص با توجه به استاندارد سوئیچ و سوئیچ Lite هنوز فروش مانند hotcakes.

مرتبط: بهترین تعویض بازی

نینتندو Switch Pro عملکرد آن را پشتیبانی 4K?

وجود ندارد بسیاری از – اگر هر – معتبر شایعات برای سوئیچ نرم افزار بوده ولی بسیاری از حدس و گمان و ادعا می کند. صنعت تحلیلگر سرکان هم رفته گفت GamesIndustry.<url> "کاملا وجود دارد بدون شک در ذهن من است که نینتندو عرضه خواهد شد یک تغییر نرم افزار در سال 2020 حدس من این است در $399."

او همچنین افزود: "بیشتر به طور خاص, من پیش بینی 4K پشتیبانی بزرگتر اندازه کارتریج و البته افزایش تا اجزای".

در حالی که این بیشتر از یک پیش بینی از یک شایعه هنوز جالب برای یک تحلیلگر صنعت برای اضافه کردن سوخت به آتش برای 4K شایعه. آیا ما به آن اعتقاد دارید ؟ نه واقعا به صداقت.

نینتندو سوئیچ کنسول نیست حتی قادر به Full HD قابل حمل در حالت در حال حاضر با 1280 x 720 صفحه نمایش با وضوح. آن را می توانید البته آمار 1080p زمانی که لنگر انداخت و آن را از لحاظ نظری ممکن است برای یک افزایش تا اسکله برای افزایش وضوح تمام راه را تا به 4K اما پس از آن خواهد بود وجود دارد یک اختلاف بین دستی و لنگر انداخت عملکرد.

به علاوه نینتندو همیشه همگانی نوآوری بالا-تنظیمات سخت افزار با بازی های مانند نفس و سوپر ماریو اودیسه بهره گیری از هنر زیبا و سبک به جای بالا و گرافیکی وفاداری.

ما نیز ديپلمات با ادعای بزرگتر کارتریج های بیش از حد که حکومت سازگاری. اگر نینتندو بود را به شما معرفی بزرگتر کارتریج ما انتظار خواهد بود که برای نهایی نینتندو سوئیچ 2 به جای یک طرفدار تنوع در نیمه راه از طریق سوئیچ چرخه زندگی.

مرتبط با: PS5

نینتندو Switch Pro صفحه نمایش – آن را باید دو صفحه نمایش?

تازه ترین شایعه برای سوئیچ نرم افزار نشان می دهد این دستگاه دستی می تواند دارای یک صفحه نمایش ثانویه به طور بالقوه harkening به روز نینتندو DS.

شایعات سرچشمه از یک شهرت leaker در توییترکه مدعی سوئیچ را 10.0.0 سیستم عامل به روز رسانی می افزاید: حمایت برای یک سخت افزار جدید مدل نینتندو سوئیچ. بیشتر چه leaker نشان می دهد "وجود دارد شواهد ثانویه صفحه نمایش از نوع اضافه شده به نسخه Pro".

چنین ادعا می کنند برای تلفن های موبایل کمی دیوانه اما آن صدا قابل قبول تر وقتی که می آید به نینتندو – قطعا بیشتر از 4K مدل.

همچنین وجود داشته است پیشنهادات که سوئیچ نرم افزار می تواند با اتخاذ یک پنل OLED که می تواند بسیاری از حس به عنوان آن افزایش کیفیت بصری و بدون تأثیر عملکرد کیفیت و حتی می تواند به طور بالقوه بهبود عمر باتری. این تکنولوژی OLED خواهد به احتمال زیاد در نتیجه به طور قابل توجهی قیمت بالاتر اما هنوز هم وجود دارد احتمالا یک مقدار زیادی از تقاضا برای چنین ارتقا دهید.

متاسفانه به نظر نمی رسد به هر گونه معتبر شایعات برای نینتندو به آغوش تکنولوژی OLED اما ما قطعا نمی خواهد حکومت آن را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن