نینتندو ممکن است برنامه ریزی در میزبانی هر گونه مستقیم رویدادهای در حال حاضر

در سال های گذشته دیده ایم که چگونه نینتندو میزبانی چندین مستقیم وقایع است. این شرکت به طور معمول خودداری از کن

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

در سال های گذشته دیده ایم که چگونه نینتندو میزبانی چندین مستقیم وقایع است. این شرکت به طور معمول خودداری از کنفرانس ها و رویدادهای مهم و معمولا بخواهد به میزبان خود را آنلاین مستقیم رویدادها به جای. با توجه به یک گزارش از VentureBeat به نظر می رسد که نینتندو می تواند در نظر گرفتن یک استراحت از آن است.

تبلیغات

این گزارش ادعا می کند که نینتندو است که ظاهرا نه برنامه ریزی برای میزبانی هر گونه مستقیم حوادث در همه در حال حاضر است. مانند ما گفت: این شرکت معمولا میزبان خود را رویدادی که در سال گذشته آنها برگزار شد با لينک مستقيم رویداد پیش از E3 2019. اما به عنوان VentureBeat قبلا در گزارش این شرکت این است که پرش خرداد امسال مستقیم رویداد است و ظاهرا در حال حاضر پرش مستقیم همه حوادث برای آینده قابل پیش بینی.

این گزارش ادعا می کند که نینتندو ظاهرا رسیده به خود را توسعه همکاران به اطلاع آنها از که و که در صورتی که هر نوع بزرگ نینتندو مربوط به بازی اعلام به آنها نباید منتظر نینتندو مستقیم رویداد به اعلام آن است. در حال حاضر وجود دارد برخی از شواهد که این گزارش می تواند درست مانند نینتندو اعلام کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه هفته گذشته بدون هیچ گونه هیاهو.

مشخص نیست که چرا این شرکت می تواند با در نظر گرفتن یک استراحت از آن مستقیم وقایع است. ممکن است که این می تواند مربوط به کروناویروس که مجبور است بسیاری از حوادث مانند E3 سال 2020 به لغو شود اما با نینتندو مستقیم حوادث به طور معمول در حال حاضر تنها ما فقط می توانیم حدس می زنم به همین دلیل آنها ممکن است گرفتن یک استراحت.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره نینتندو. منبع: venturebeat



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن