نینتندو راه اندازی رایگان پرش با طناب چالش بازی برای نینتندو سوئیچ

این مستند باعث شده است که نه تنها فشار مالی در جهان بلکه در سلامت روانی و جسمانی از افرادی که در غیر این صورت

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

این مستند باعث شده است که نه تنها فشار مالی در جهان بلکه در سلامت روانی و جسمانی از افرادی که در غیر این صورت ممکن بود رفتن از معاشرت ورزش و.... اگر شما در حال رفتن کمی هم بزنید دیوانه در صفحه اصلی در حال حاضر خبر خوب این است که اگر شما خود نینتندو سوئیچ نینتندو به تازگی منتشر شده یک بازی رایگان برای همه شما.

تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است یک رایگان عنوان به نام پرش با طناب به چالش بکشد. این است که تقریبا به عنوان نام آن نشان می دهد که در آن بازیکن قادر خواهد بود به پرش با طناب با استفاده از خود شادی-منفی به تقلید از تجربه پرش طناب. با توجه به نینتندو این بازی توسعه یافته توسط توسعه دهندگان که کار از خانه در ژاپن برای کمک به ترکیب برخی از حرکت فیزیکی در زندگی خود را در حالی که آن را سرگرم کننده و بازی اجتماعی است.

نینتندو در حال حاضر یک زن و شوهر از تناسب اندام عناوین مرتبط برای سوئیچ مانند حلقه مناسب ماجراجویی. این بازی است که در حال حاضر به فروش می رسد در بسیاری از مکان ها در سراسر جهان است و سخت به ahold از در حال حاضر, بنابراین این freebie باید نوع آن را تشکیل می دهند. متاسفانه این را نمی توان یک بازی رایگان برای زندگی است.

نینتندو اشاره می کند که آن را تنها در دسترس خواهد بود برای یک مدت زمان محدود و اجرا خواهد شد از طریق سپتامبر بنابراین شما می خواهید آن را به اتمام در اسرع وقت در حالی که آن هنوز در دسترس است بنابراین سر در را به سوئیچ فروشگاه به آن را دانلود کنید.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره تناسب اندام, سلامت نینتندو و نینتندو سوئیچ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن