نیویورک شهر استفاده از تشخیص چهره

ایده استفاده از تشخیص چهره برای ردیابی مجرمان و مظنونان تحت تعقیب را می سازد بسیاری از حس. با این حال ، بسیار

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399
ایده استفاده از تشخیص چهره برای ردیابی مجرمان و مظنونان تحت تعقیب را می سازد بسیاری از حس. با این حال ، بسیاری از ناراحت کننده با این ایده که آنها در حال ردیابی و به رسمیت شناخته شده حتی اگر آنها لزوما ممکن است انجام هر چیزی اشتباه است ، به همین دلیل است که شهر نیویورک به دنبال ارزیابی دوباره استفاده خود را از فن آوری.
تبلیغات

به گفته شهردار بیل دو بلاسیو، او تعهد کرده است که شهر در حال حاضر محدودیت های تنگ تر استفاده از تکنولوژی توسط پلیس نیویورک را مشاهده خواهد کرد. به گفته شهردار، "ما باید بسیار مراقب و بسیار محدود با استفاده ما از هر چیزی که شامل تشخیص چهره. آن استانداردها باید دوباره ارزیابی شوند. این کاری است که من با تیمم و پلیس نیویورک انجام می دهم."

شهردار اضافه می کند، "تشخیص چهره به هیچ عنوان یک ابزار برای تضعیف یا تاثیر بر بیان عمومی یا اعتراض عمومی جایی برای آن ها وجود نداره. ما باید در استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره بسیار کم رنگ تر شده باشد."

همونطور که گفتیم سیستم های تشخیص چهره مزایای خودشون رو دارن ولی به این معنی نیست که صد درصد از زمان کار می کنن. درست ماه گذشته، مشخص شد که استفاده از تشخیص چهره منجر به دستگیری نادرست در دیترویت شده است. به همین دلیل است که شهرهای دیگر در آمریکا مانند سان فرانسیسکو استفاده از این فناوری را ممنوع کرده اند، در حالی که دیگران، مانند شهر اوکلند، نیز به ممنوع کردن استفاده از آن نگاه کرده اند.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر درباره حقوقی و حریم خصوصی. منبع: gothamist



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن