جدید ایکس باکس سری ایکس راهنمایی نشت کنترل کننده نوامبر 6 تاریخ انتشار

همین دیروز، مایکروسافت نشان داد ایکس باکس سری ایکس ایکس در ماه نوامبر می رسد، اما نشت جدید می تواند به ما بگوی

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

همین دیروز، مایکروسافت نشان داد ایکس باکس سری ایکس ایکس در ماه نوامبر می رسد، اما نشت جدید می تواند به ما بگوید دقیقا چه زمانی آن را در فروش خواهد رفت.

نوک ارسال شده به واگر می توانست تاریخ انتشار برای کنترل کننده و با گسترش کنسول خود را نشان داد، به عنوان نوامبر 6. نوک ناشناس به طور مدبره آمیز یک جعبه برای کنترل کننده ایکس باکس سری ایکس منتشر نشده نشان می دهد که شامل برچسب دهنده مشاوره خرده فروشان: "آیا فروش و یا نمایش قبل از نوامبر 6, 2020."

مایکروسافت معمولا این برچسب نارنجی در هنگام ارسال محصولات به رسانه های خرده فروشی استفاده می شود، گزارش می گوید. با این حال ، شواهد کافی در اینجا برای تایید این یک جعبه واقعی وجود دارد.

این کنترل کننده همان است که در اوایل این هفته در جعبه خرده فروشی خود را نشت, که همچنین وجود کنسول سری S کمتر هزینه تایید. اولین نشت کننده گفت که او قادر به پیدا کردن کنترل کننده در برنامه فروشنده محلی OfferUp به مبلغ 35 دلار است. هنوز مشخص نیست که فرد پشت نشتامروز کنترل کننده را از کجا بدست آورده است، اما آنها هم گفتند که قادر به خرید آن هستند.

کسانی که کنترل کننده ها را می خرید در منطقه شیکاگو در ایالات متحده متمرکز شده اند. به نظر می رسد که ممکن است نشتی در زنجیره تامین وجود داشته باشد، شاید به عنوان مایکروسافت به ارمغان می آورد سخت افزار جدید به هاب های محلی پیش از توزیع در ماه نوامبر.

مایکروسافت نشان داد که ماه انتشار دیروز، تا حدی به سهولت ناامیدی هاله بی نهایت بودن تا سال 2021 به تاخیر افتاده است. شرکت به طور سنتی کنسول های خود را در ماه نوامبر قبل از شروع دوره شلوغ خرید تعطیلات منتشر می کند، بنابراین این تعجب آور نبود. شرکت در این حدس و گمان اظهار نظر نیست، با این حال.

پارسه هنوز در تگ قیمت رسمی برای کنسول بیش از حد انتظار, که به احتمال زیاد تصمیم خرید برای بسیاری از اطلاع, در یک سال زمانی که بودجه پارسه شده اند توسط همه گیر coronavirus ضربه.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن