گزارش جدید: #1 Video Streaming خدمات در امریکا

محبوبیت جریان خدمات تلویزیون منفجر شده در طول چند سال گذشته اما کدام سرویس بهتر است ؟ نظرات خود را همکار مصرف

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

محبوبیت جریان خدمات تلویزیون منفجر شده در طول چند سال گذشته اما کدام سرویس بهتر است ؟ نظرات خود را همکار مصرف کنندگان ممکن است کمک به شما تصمیم می گیرید.

به تازگی منتشر شده آمریکا شاخص رضایت مشتری (ACSI) مخابرات گزارش 2019-2020 نشان می دهد که جریان خدمات دریافت بالاترین نمرات از افرادی که از آنها استفاده کنید.

در اینجا این است که بهترین خدمات جریان

جدید به لیست این سال دیزنی+ آغاز بکار با بالا ACSI نمره 80 در حالی که Netflix ورقه به مقام دوم با امتیاز 78. تلویزیون اپل برنامه و Hulu به دنبال نزدیک پشت در 77 هر دو بهبود از 2019.

جریان ویدئو خدمات رتبه بندی از بهترین به بدترین

در اینجا یک نگاه پر در آخرین ACSI رتبه بندی که بر اساس یک 0-100 مقیاس.

شما می توانید خواندن گزارش کامل در اینجا.

تاسیس در دانشگاه میشیگان در سال 1994 ACSI جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آن برای اندازه گیری ایالات متحده رضایت مصرف کننده در بسیاری از مناطق.

این سازمان می گوید آن مخابرات گزارش بر اساس مصاحبه با بیش از 46,000 مشتریان انجام شده بین آوریل 2019 و مارس سال 2020 است. عوامل در نظر گرفته شده در رتبه خدمات عبارتند از "انتظارات مشتری برداشت از کیفیت و ادراک از ارزش است."

برای اطلاعات بیشتر برای کمک به شما تصمیم می گیرید که آیا شما می خواهید برای شروع جریان ویدئو و یا اضافه کردن به اشتراک فعلی خود را — دفعات بازدید تیم کلارک راهنمای جامع برای بهترین خدمات جریان!

بیشتر جریان محتوا از Clark.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن