جدید Oculus تلاش به بیرون درز با ترفند که نمی خواهد به لطفا به همه

یک نسخه با نام تجاری جدید از Oculus تلاش مستقل VR هدست به نظر می رسد در راه قضاوت تازگی تصاویر منتشر شده از بد

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

یک نسخه با نام تجاری جدید از Oculus تلاش مستقل VR هدست به نظر می رسد در راه قضاوت تازگی تصاویر منتشر شده از بدنام توییتر leaker.

این WalkingCat حساب توییتر است که مناسب و معقول سابقه در این زمینه ارسال شده تصاویری از یک ادعا Oculus تلاش های جدید سیاه و سفید رنگ.

سیاه, ماسک صورت باقی می ماند اما در حال حاضر به نظر می رسد وجود دارد خواهید بود تمام سفید بدنه پلاستیکی به جای قبلی ترکیبی از همه سیاه و سفید پلاستیکی و پارچه. همچنین به نظر می رسد به عنوان اگر هدست را دوباره طراحی تسمه که شما در حال حاضر از ویژگی های ساده تنظیم در پشت.

مرتبط: بهترین هدست VR 2020

آن را نیز ممکن است این هدست شده است کمرنگ آن را کمی کم عمق در حالی که ردیابی دوربین های قرار داده شده کمی پایین تر منتقل و تا حدودی به سمت. شما می توانید تصویر زیر را ببینید (از طریق آستانه) اگر چه آن را همراه با هر گونه نکات در پتانسیل قیمت و تاریخ انتشار.

Oculus تلاش VR هدست شد عظیم مستند برخورد با این شرکت در تلاش برای نگه داشتن untethered مستقل دستگاه در انبار. در آن زمان, Facebook همچنین اعلام کرد که قطع Oculus رفتن هدست کمتر پیشرفته نسخه از این دستگاه که یک پرش بزرگ کردن نقطه به صورت مستقل VR تجربه است.

Oculus گفت: این تصمیم بود تا حدی به لطف موفقیت Oculus تلاش هدست که تحویل قدرت و بالا پایان تجارب ارائه شده توسط Oculus Rift همراه با all-in-one راحتی بروید.

این شرکت نوشت: "ما به عنوان نگاه به آینده ما سپاسگزار برای Oculus رفتن جامعه به صورت هل دادن VR انقلاب رو به جلو است. منحصر به فرد در میان یک چشم انداز از افسار و رها کردن-در سیستم های Oculus رفتن پیشگام همه در یک دسته—یک نوع جدید از VR با آزادی بیشتر و انعطاف پذیری. و بود که در یک بازی-changer. Oculus رفتن باز VR برای بسیاری از مردم آن کمک کرد دوباره تعریف همهجانبه سرگرمی است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن