-آیفون جدید 12 واحد ساختمون سطح

انتظار می رود آی فون 12 اپل در ماه های آینده اعلام شود، و به لطف یک سری عکس ها، ما ممکن است یک ایده روشن تر از

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

انتظار می رود آی فون 12 اپل در ماه های آینده اعلام شود، و به لطف یک سری عکس ها، ما ممکن است یک ایده روشن تر از آنچه که تلفن می تواند در زندگی واقعی نگاه داشته باشد. این تصاویر از HaAppelitism آمده و آنها واحدهای ساختگی است که به طور معمول توسط سازندگان مورد استفاده برای ایجاد موارد برای تلفن.

تبلیغات

این بدان معنی است که این نمونه های اولیه واقعی و یا "نشت" از کارخانه نیست، بلکه آنها mockups که احتمالا بر اساس نشت ما در گذشته دیده ام. در اکثر موارد، آنها آنچه را که ما تا کنون شنیدن تایید می کنند، که این است که اپل خواهد شد اتخاذ طراحی آیفون 4 برای آیفون 12 که ظاهرا خواهد شد لبه های تخت در اطراف طرف تلفن ویژگی.

این در مقابل طراحی فعلی آیفون است که بیشتر منحنی. بسیاری از اپل طراحی آیفون 4 در گذشته ستایش, با برخی حتی رفتن تا آنجا که می گویند که می تواند بهترین طراحی این شرکت تا به امروز. ما مطمئن نیستیم که نشتی ها تا کنون چقدر دقیق بوده اند، بنابراین این را با یک دانه نمک برای حال حاضر.

انتظار می رود اپل به زودی آی فون را اعلام کند، اما به احتمال زیاد در طول ماه سپتامبر مانند گذشته اتفاق نمی تواند بیووشد. شرکت در واقع رسما تایید کرده است که پرتاب آی فون امسال می تواند کمی بعد از معمول صورت می گرفت، جایی که شایعات نشان می دهد که ممکن است در ماه اکتبر راه اندازی شود.

در زمینه اپل >تلفن همراه >شایعات. برای اطلاعات بیشتر در مورد آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن