جدید اپل سیلیکون معیار سطح و آنها امیدوار هستند

اپل انتقال به سفارشی خود را چیپست شده است به نام "شجاع" توسط برخی از, و ما باید به توافق برسند به یک حد خاص. ا

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

اپل انتقال به سفارشی خود را چیپست شده است به نام "شجاع" توسط برخی از, و ما باید به توافق برسند به یک حد خاص. اینتل خیلی مسلط سخت افزار از انتخاب زمانی که می آید به کامپیوتر پردازنده با بسیاری از برنامه های کاربردی طراحی شده برای سخت افزار خود را, بنابراین برای اپل برای راه اندازی چیزی جدید در چنین تاسیس اکوسیستم به نظر می رسد خطرناک است.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که مک کاربران ممکن است نیاز به نگرانی همه که زیاد است چرا که با توجه به جدید Geekbench 5 Pro معیار به نظر می رسد که اپل سفارشی سیلیکون است که برگزاری آن را فقط خوب اگر نه بهتر است. معیار مبتنی بر A12Z چیپ داخل سفارشی مک مینی کامپیوتر در حال اجرا است که بومی نیست و از طریق اپل رشيد مجازی سازی نرم افزار.

این به این معنی است که در تئوری باید آن را به انجام بهتر و مطمئن است. بر اساس این معیار مک مینی موفق به دستیابی به یک تک هسته ای امتیاز 1,098 و نمره های چند هسته ای از 4,555. شما را به برخی از زمینه 2020 سطح ورود مک بوک ایر طراحی شده توسط اینتل به ثمر رساند 1,005 برای تک هسته ای عملکرد و 2000 برای چند هسته ای.

البته معیار فقط بگویید یک بخشی از داستان اما این بخشی است که ما مطمئن هستیم که برخی نگران هستند که آیا یا نه اپل سفارشی silicons خواهد بود به عنوان قدرتمند به عنوان اینتل. اپل انتظار می رود که به انتشار اولین بازوی مبتنی بر رایانه های مکینتاش تا پایان سال, بنابراین امیدوارم ما باید جزئیات بیشتر پس از آن.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره مک مینی. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن