ویژگی فتوشاپ جدید می تواند جهان را از deepfakes

نجات فتوشاپ برای نجات عکاسان و کمک به شوخی ها برای یک نسل آمده است. اکنون ادوبی امیدوار است که ابزار می تواند

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399
نجات

فتوشاپ برای نجات عکاسان و کمک به شوخی ها برای یک نسل آمده است. اکنون ادوبی امیدوار است که ابزار می تواند همه ما را از تصاویر جعلی که کمی بیش از حد واقعی برای راحتی محافظت می کند.

شرکت در حال کار با شرکای پرونمایه بالا مانند توییتر و نیویورک تایمز در یک ابتکار اصالت محتوا است که می تواند سطوح جدیدی از فراداده را به تصویر که گواهی آن معامله واقعی ، گزارش سیمی اضافه کنید.

غول نرم افزار تصویربرداری به دنبال مبارزه با فیلم های deepfake و دیگر ابزار دستکاری تصویر، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به نظر می رسد کسی صحبت کرده است و یا عمل در شیوه ای که آنها را نمی کند. عمل شده است تهدید وجودی به دلیل توانایی برای رهبران جهان و دیگر چهره های مهم به سقوط قربانیان جعلی تلقی شده است.

مرتبط: بهترین برنامه های ویرایش عکس 2020

ابزار جدید به طور موثر خواهد بود مانند یک رکورد خدمات خودرو برای تصویر. ابزار جدید شامل دوربین، عکاس، رکورد از ویرایش ها، تاریخ انتشار. سیستم می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به کاربران رسانه های اجتماعی اجازه دهد قادر به انجام مرتب سازی از بررسی واقعیت بر روی تصویر. برچسب های جدید می تواند اضافه شود با گذر زمان.

Abobe می گوید که تکنولوژی در حال آمدن به نسخه پیش نمایش فتوشاپ قبل از پایان سال. شرکت امیدوار است که آن را کمک خواهد کرد به ساقه جریان اطلاعات غلط آنلاین.

ما آینده ای را تصور می کنیم که اگر چیزی در اخبار بدون داده های CAI متصل به آن وارد شود، ممکن است با شک و شبهه بیشتری به آن نگاه کنید و نخواهید به آن قطعه رسانه اعتماد کنید."

در این گزارش اشاره شده است که در حالی که سازمان های خبری بزرگ احتمالا از این استقبال خواهند کرد، کمتر تاثیری بر محتوای ویروسی تولید شده توسط کاربر خواهد داشت که بر اساس یک تصویر گواهی شده نیست.

مارک لاوالی، رئیس تحقیق و توسعه برای نیویورک تایمز افزود: «مردم با دیدن آن سیگنال ها راحت تر می شوند. اگر ما بتوانیم افرادی را انتخاب کنیم که به خوبی قصد داشته و در مورد به اشتراک گذاشتن ناخواسته اطلاعات غلط، که یک نقطه شروع بزرگ است."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن