Netflix شروع خواهد شد لغو حساب های خفته برای صرفه جویی در کاربران پول

چیزی که با مدل اشتراک است که شرکت امیدواریم که که شما را حفظ خواهد کرد برای پرداخت آن حتی اگر شما لزوما استفاد

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399
چیزی که با مدل اشتراک است که شرکت امیدواریم که که شما را حفظ خواهد کرد برای پرداخت آن حتی اگر شما لزوما استفاده از محصولات خود را به صورت روزانه. این مثل این است که پیوستن به یک باشگاه که در آن این که آیا یا نه شما بروید ورزشگاه هنوز بدهی خود را به حساب بانکی هر ماه. اما Netflix در حال حاضر به نظر می رسد در نظر گرفتن یک رویکرد متفاوت است.
تبلیغات

برای کسانی از شما که ممکن است یک Netflix بکشد حساب برای چند سال گذشته اند اما در واقع با استفاده از خدمات خود را Netflix اعلام کرده است که آنها را لغو اشتراک خود را. با توجه به شرکت "بنابراین ما در حال پرسیدن هر کس که به تماشای هر چیزی در Netflix بکشد برای یک سال پس آنها پیوست و به تایید آنها می خواهند برای حفظ عضویت خود را. و ما همین کار را برای هر کسی که متوقف شد و برای بیش از دو سال است."

آنها اضافه کردن "اعضای خود را شروع به دیدن این ایمیل و یا در برنامه اطلاعیه های این هفته است. اگر آنها نمی, تایید می کنند که آنها می خواهند به نگه داشتن اشتراک ما را به طور خودکار لغو اشتراک خود را." این شرکت ادعا می کند که آنها نمی خواهند مردم پرداخت پول برای چیزی است که آنها در حال استفاده نیست و این که اگر می خواهید مشتریان به فعال سازی مجدد حساب خود را Netflix بکشد خود ادامه خواهد داد برای حفظ علاقه خود پروفایل و مشاهده تنظیمات اگر آنها دوباره در عرض 10 ماه از لغو.

این حرکت جالب توسط این شرکت به خصوص از آنجایی که آنها به نفع ایستاده از افرادی که در حفظ و پرداخت برای خدمات خود را بدون استفاده از آنها, اما ما در حال شکایت نیست.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی و Netflix بکشد. منبع: رسانه ها.netflix



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن