Netflix تست کردن ارزان تر تلفن همراه تنها طرح اشتراک

Netflix بکشد می تواند جریان در سراسر انواع مختلف دستگاه ها و سیستم عامل اما اگر شما نوع فرد است که به طور عمده

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

Netflix بکشد می تواند جریان در سراسر انواع مختلف دستگاه ها و سیستم عامل اما اگر شما نوع فرد است که به طور عمده جریان در دستگاه های تلفن همراه خود و سپس شما ممکن است بخواهید برای بررسی از Netflix بکشد آخرین موبایل طرح است که خواهد آمد در یک قیمت بسیار ارزان تر نسبت به شرکت در طرح اولیه.

تبلیغات

لقب موبایل+ طرح آن است که در قیمت ₹349 یک ماه است که پس از تبدیل تقریبا برابر است با $4.70. مانند ما گفت این است که ارزان تر از شرکت در طرح اولیه که در آن بیش در هند آن است که در قیمت ₹499 است که تقریبا $6.70. لازم به ذکر است که Netflix در حال حاضر ارائه می دهد یک تلفن همراه تنها برنامه در هند است که ارزان تر از موبایل+ اما از آن است که محدود به SD قطعنامه در حالی که تلفن همراه+ ضربت خود را با رزولوشن بالا HD.

با توجه به این که این تلفن همراه تنها قصد دارد به این معنی که آنها را تنها خواهد شد قابل پخش در دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه در یک زمان. این شامل گوشی های هوشمند و قرص. هیچ پشتیبانی برای کامپیوتر و یا تلویزیون مشاهده و برای که شما نیاز به پرداخت هزینه برای طرح اولیه. این است که بسیار ارزان تر از برنامه است که می تواند مشتریان را تشویق به ثبت نام برای آن است.

متاسفانه در حال حاضر به نظر می رسد که تلفن همراه+ فقط محدود به هند و وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا یا نه آن را به پیدا کردن راه خود را stateside اما با توجه به این که برخی از مشتریان ناراضی بوده در مورد Netflix را افزایش مداوم در قیمت امیدوارم آنها را از این ویژگی در اینجا به حداقل به مشتریان گزینه.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی و Netflix بکشد. منبع: androidpure



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن