Netflix بکشد جریان بازگشت به کامل 4K با کیفیت HDR در اروپا – گزارش

برخی از Netflix بکشد جریان گزارش رجعت به کیفیت و کامل پس از اقدامات انجام شده توسط این شرکت به منظور حفاظت از

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

برخی از Netflix بکشد جریان گزارش رجعت به کیفیت و کامل پس از اقدامات انجام شده توسط این شرکت به منظور حفاظت از ارائه دهندگان خدمات در آینده تحت فشار در طول coronavirus مستند.

FlatpanelsHD گزارش Netflix مشترکان مختلف در کشورهای اروپایی بار دیگر تجربه 4K HDR جریان در 15مگابیت در ثانیه bitrates برای اولین بار پس از Netflix با میل و رغبت کاهش یافته و کیفیت جریان دو ماه پیش.

با کیفیت بالا bitrates نیز بازگشت به حالت عادی در کشورهایی مانند دانمارک و آلمان و نروژ با وجود آن به نظر نمی رسد به عنوان اگر تغییرات جهانی هستند در سراسر اروپا است. به نظر می رسد Netflix در حال بازگشت به کامل با کیفیت در نرخ های مختلف در سراسر این قاره است.

مرتبط: بهترین VPN 2020

Netflix بکشد می گوید آن را انجام داده است مقدار زیادی از کار با Isp ها برای کمک به آنها را بهبود ظرفیت در چند هفته گذشته و بسیار شبیه به دیگر بخش های جامعه خواهد آسانسور محدودیت زمانی که آن را امن تلقی به انجام این کار.

در بیانیه این شرکت گفت: "لطفا توجه داشته باشید ما در حال کار با Isp ها برای کمک به افزایش ظرفیت. در ماه گذشته به تنهایی ما اضافه شده اند چهار برابر ظرفیت عادی. به عنوان شرایط بهبود ما بلند خواهد شد این محدودیت ها است."

فقط دیروز ما به ارمغان آورد کلمه ای از یک گزارش از Ofcom با استناد به تاثیر از Netflix بکشد محدودیت در نگهداری انگلستان پهنای باند زیرساخت های گسترده و بی ریا با وجود یک چشم انداز مثبت در ترافیک خواسته است. به طور متوسط سرعت تنها کاهش یافته و در حدود 2% در قبل از lockdown داده با وجود بخش های زیادی از جامعه کار/تحصیل از خانه و استفاده بیشتر از خدمات جریان.

Netflix بکشد خود سرعت پایین 3% در دمای Ofcom این گزارش اشاره می کند که احتمالا به اندازه کافی برای هر کسی که به اطلاع. در نقطه Netflix قرار داده شده خود را محدودیت در میزان ارسال بیت نرخ کاهش سرعت پهن باند در انگلستان متوقف شد و همه چیز برداشت به بالا و دوباره.

"تقریبا تمام ارائه دهندگان پهنای باند شاهد کاهش در نرخ که در آن سرعت دانلود کاهش شدند در 23 مارس سال 2020 زمانی که Netflix شروع به کاهش جریان کیفیت آن محتوای ویدئو یک حرکت بود که با هدف کاهش فشار بر شبکه های پهن باند" این گزارش اضافه شده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن