Netflix استراحتی 10 بزرگترین فیلم با توجه به خود را احمق معیارهای

با سنتی منتشر شده در فیلم وجود دارد یک راه بسیار آسان برای موفقیت خود را قاضی – دفتر جعبه takings منتشر شده پس

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

با سنتی منتشر شده در فیلم وجود دارد یک راه بسیار آسان برای موفقیت خود را قاضی – دفتر جعبه takings منتشر شده پس از هر آخر هفته.

اما با Netflix اصلی منتشر شده همه چیز کمی پیچیده تر است. ما یک ایده مناسب و معقول از طریق آنلاین اعتیاد به مواد مخدره و کلمه از دهان اما مگر جریان غول غنایم لوبیا ما رو راه کمی از تایید یک فیلم تاثیر است.

اینجا یکی از معدود موارد Netflix ارائه کرده است کمی بینش است که در آن طرفداران محبوب در میان مشترکین (از طریق بلومبرگ). این شرکت می گوید: استخراج – 2020 اقدام تلنگر بازیگران ثور بازیگر Chris Hemsworth, بود, جریان عظیم 99 میلیون بار در چهار هفته پس از انتشار آن است.

مرتبط: بهترین Netflix سری

که باعث می شود آن را موفق ترین نسخه تا کنون توسط یک حاشیه قابل توجهی. نزدیک ترین رقیب است, تعلیق, هیجان انگیز, پرنده جعبه با بازی ساندرا بولاک. Spenser محرمانه 6 زیرزمینی و رمز و راز قتل دور بالا 5. جای تعجب مارتین اسکورسیزی مافیا فیلم The Irishman است در ششم فقط با 64 میلیون جریان در ماه اول با وجود آن همه بازیگران (دنیرو Pacino Pesci Keitel, و غیره.).

The Irishman ترین انتقادی-تحسین Netflix اصلی فیلم اما درخواست تجدید نظر خود را به صورت اریب به یک نسل قدیمی تر بود و در زمان اجرا است که بیش از سه ساعت است. هر دو ممکن است به کاهش تعداد مشترکین که در تنظیم شده است. جالب Irishman تنها درام در لیست بیش از حد.

در اینجا ده بالا:

استخراج (2020) – 99 میلیون
پرنده جعبه (2018) – 89 میلیون
Spenser محرمانه (2020) – 85 میلیون
6 زیرزمینی (2019) – 83 میلیون
رمز و راز قتل (2019) – 73 میلیون
The Irishman (2019) – 64 میلیون
Triple Frontier (2019) – 63 میلیون
اشتباه خانم (2020) – 59 میلیون
پلت فرم (2019) – 56 میلیون
تاریخ کامل (2019) – 48 میلیون

داده ها به ما می دهد یک ایده بهتر از فیلم است که تمایل به انجام به خوبی در Netflix بکشد و می تواند ارائه بینش به پروژه های ما می تواند انتظار می رود این شرکت به کمیسیون در حال حرکت رو به جلو است. استخراج 2 شده است به رنگ سبز روشن ،

این داده ها به ما نمی دهد یک تصویر دقیق که بیش از بینندگان فیلم در واقع با گیر و یا لذت می برد. Netflix شمارش یک جریان به عنوان کسی که گوش فقط برای دو دقیقه به معنی این داده ها تنها واقعا شمارش سطح علاقه در این فیلم به جای چگونه بسیاری از آن را به اندازه کافی به تماشای آن را تمام راه را از طریق.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن