Netflix آفلاین محبوبیت در حال گرفتن فوق العاده مفید ارتقاء

Netflix فعال است را انتخاب کنید و سریال را به توان به صورت آفلاین مشاهده پس از سال 2016 با یک نکته جزئی – شما

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

Netflix فعال است را انتخاب کنید و سریال را به توان به صورت آفلاین مشاهده پس از سال 2016 با یک نکته جزئی – شما را مجبور به دانلود کل فایل قبل از اینکه شما می توانید شروع به تماشای.

که به نظر می رسد مانند آن را به تغییر قضاوت توسط یک برنامه اخیر teardown انجام شده توسط توسعه دهندگان XDA. کد نشان می دهد که اگر شما فقط به اندازه کافی زمان برای دانلود نیمی از یک فیلم به عنوان مثال شما قادر خواهید بود به تماشای تا به آن نقطه.

کد بود که جاسوسی در آخرین نسخه از این نرم افزار اندروید (v7.58.0) امکانات عبارات مانند:

  • "شما به پایان رسید از چه چیزی دانلود شده است تا کنون. لطفا اتصال به اینترنت به ادامه تماشای."
  • "شما نیاز به دانلود یک کمی بیشتر به شروع به تماشای."
  • "شما به پایان رسید از آنچه که شما دانلود کرده اید تا کنون. می خواهم شما را به دانلود بیش از سلولی به ادامه تماشای?"

آن را به نظر می رسد این عبارت خواهد بود از اطلاعیه های صادر شده برای کاربران در مربوط به زمان هر چند که نه تایید شده توسط Netflix بکشد.

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus

این می تواند مفید اگر شما با عجله از خانه بیرون قبل از این که پس از اتمام دانلود و یا شما فقط نیاز به اندازه کافی به شما را از طریق رفت و آمد به خانه هنگامی که شما دوباره به هم متصل به خانه خود را از Wi-Fi. آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک کمک برای کسانی که در اتصالات آهسته به طور موثر اقدام به عنوان یک ضد بافر ابزار. همچنین به احتمال زیاد برای اطمینان از کاربران وسوسه نیست به پرش را بیش از خود را به اتصال تلفن همراه به تماشای محتوای زمانی که برخی از آن ها در دسترس نیست.

این نسخه از نرم افزار در دسترس در فروشگاه بازی, اما به نظر می رسد آینده خفته است در حال حاضر. آن را می تواند ذخیره شود برای به روز رسانی های آینده و انتظار می رود برخی از هیاهو از Netflix بکشد که در آن زندگی می کنند می رود.

داده چقدر از کتابخانه ساخته شده است توسط Netflix بکشد محتوای اصلی این روزها در دسترس بودن را نشان می دهد برای دانلود سر به فلک کشید از آنجا که این ویژگی در ابتدا راه اندازی شد. بنابراین این باید واقعا مفید است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن