نیاز به یک جدید سوئیچ بازی ؟ Captain Toad: Treasure Tracker است که در حال حاضر فقط £27.99

Currys PC World در حال حاضر فروش Captain Toad: Treasure Tracker برای فقط £27.99 – یکی از پایین ترین قیمت و در

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

Currys PC World در حال حاضر فروش Captain Toad: Treasure Tracker برای فقط £27.99 – یکی از پایین ترین قیمت و در عین حال ساخت آن کامل فریاد برای یک خانواده-بازی دوستانه در ارزان است.

با قیمت فعلی £34.99 on the official Nintendo فروشگاه دریافت فوق العاده صرفه جویی در 7 پوند کاهش در نینتندو سوئیچ پورت Captain Toad: Treasure Tracker در حالی که سهام آخرین. در حال حاضر برای تنها £27.99 وجود دارد هرگز یک زمان بهتر به انتخاب کنید تا این مدرن و کلاسیک به خصوص اگر شما به دنبال چیزی است که تمام خانواده می توانید لذت ببرید.

آوردن با هم بسیار دوست داشتنی و عنوان از Wii-U با اضافی چهار سطح با الهام از سوپر ماریو ادیسه – از جمله جدید Donk شهر – Captain Toad: Treasure Tracker یک platformer شبیه هیچ دیگر است. با که گفت ما عنوانی قهرمان در واقع نمی تواند پرش پس از آن تا به شما برای پیدا کردن راه های جدید را به پایین ماریو کلاسیک دشمنان و شما راه خود را از یک سطح به سطح بعدی.

در کنار آن تک بازیکن مبارزات انتخاباتی, Captain Toad: Treasure Tracker همچنین می آید با یک حالت چند نفره اجازه می دهد تا شما و دوستان خود و یا اعضای خانواده به حرکت پازل در کنار هم و به یکدیگر پشت. همه در یک گرفتاری برای رسیدن به ستاره ها در پایان هر سطح Captain Toad: Treasure Tracker سطح طراحی طول می کشد روشن الهام از Hakoniwa این اصطلاح ژاپنی برای کوچک جعبه باغ.

به عنوان مورد با ماریو اودیسه و افسانه از موبایل و کامپیوتر: نفس وحشی, Captain Toad: Treasure Tracker به ارمغان می آورد با آن گرافیک خیره کننده است که واقعا به ارائه یک تجربه همهجانبه به ویژه هنگامی که برافروخت تا به 1080p. با آشنا قدرت-یو پی اس بلوک ها و شخصیت های مستقیم از برادران سوپر ماریو سری Captain Toad: Treasure Tracker ارائه می دهد فوق العاده ذاتی پازل است که مناسب برای تمام محدوده های سنی برای لذت بردن از.

در حال حاضر به £27.99 در این Currys PC World کاهش قیمت را از دست ندهید در این ستارگان سوئیچ عنوان در حالی که سهام را هنوز هم در دسترس است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن