طرفداران NBA می تواند در بازی تقریبا استفاده از Microsoft تیم

اجتماعی فاصله قوانین در اثر این بدان معنی است که چیزهایی که ما استفاده می شود به انجام دیگر ممکن است ممکن است

توسط POSHTIBANNEWS در 4 مرداد 1399
اجتماعی فاصله قوانین در اثر این بدان معنی است که چیزهایی که ما استفاده می شود به انجام دیگر ممکن است ممکن است حداقل در حال حاضر. این شامل حضور در اجتماعات بزرگ مانند رفتن به یک بازی NBA. اگر شما لذت بردن از احساس بودن در عرصه نشسته در میان دیگر طرفداران NBA که به اشتراک گذاشتن شور و شوق خود را, مایکروسافت ممکن است راه حل.
تبلیغات

همراه با NBA, مایکروسافت خواهد بود با تکیه بر هوش مصنوعی و تکنولوژی به کمک صندلی طرفداران مجازی در استادیوم های به طوری که آنها می تواند این بازی را هم از طریق استفاده از Microsoft تیم است. هوش مصنوعی کمک خواهد کرد که کاربران را تشخیص خواهد شد و محصول آنها را از شانه تا. این کمک خواهد کرد که ایجاد یک نماد از انواع.

NBA استادیوم نیز خواهد شد و سپس مجهز 17-پا تصویری تخته که را احاطه کرده دادگاه برای کمک به بازیکنان این توهم وجود دارد که مردم در آن حضور داشتند. با توجه به NBA "علاوه بر همه بینندگان خواهد شد که توانایی تاثیر جلوه های بصری در محل از طریق مجازی تشویق تجربه. طرفداران می توانند به صورت دیجیتالی برای تشویق تیم خود از طریق NBA نرم افزار و NBA.com و در توییتر با استفاده از تیم هشتگهای در طول بازی. مجازی تشویق منعکس خواهد شد در این ویدئو تخته در محل با گرافیک و انیمیشن که تصرف سطح فن نامزدی در سراسر جهان است."

این در واقع برای تلفن های موبایل مانند آن می تواند بیشتر سرگرم کننده از حضور در یک بازی واقعی اما ما گمان می کنیم علاقه مندان به ورزش ممکن است به توافق برسند اما از یک تکنولوژی سمت آن را برای تلفن های موبایل مانند آن می تواند باز کردن انواع درب در آینده که در آن می تواند اجازه می دهد تا طرفداران از کشورهای دیگر به لحن و احساس آنها بخشی از تجربه به عنوان.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت, NBA و ورزشی. منبع: روابط عمومی.nba



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن