NBA می تواند با استفاده از Oura حلقه برای کمک به تشخیص COVID-19 علائم بازیکنان

این COVID-19 ویروس همه گیر است هنوز به طور کامل موجود و تا زمانی که واکسن را می توان یافت و اداره آن شده است ب

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

این COVID-19 ویروس همه گیر است هنوز به طور کامل موجود و تا زمانی که واکسن را می توان یافت و اداره آن شده است به طور کلی توصیه می شود که مردم باید عمل اجتماعی فاصله. این به این معنی است که بسیاری از وقایع است که شامل تعداد زیادی از افراد از جمله رویدادهای ورزشی نیاز به هر دو توان را در خود نگه دارد و یا پیدا کردن راه هایی برای نگه داشتن آنها را با خیال راحت.

تبلیغات

تا آنجا که به NBA است که نگران به نظر می رسد که آنها تبدیل خواهد شد به استفاده از تکنولوژی برای کمک به آنها در مقابله با COVID-19 وضعیت. با توجه به گزارش ورزشی (paywall) آنها موفق به گرفتن دست خود را بر روی یک داخلی یادداشت که در آن توصیف NBA قصد دارد برای رسیدگی به بازی های آینده مانند این که چگونه آنها را مورد آزمایش بازیکنان پروتکل قرنطینه و غیره.

اما نکته ی جالب در مورد این یادداشت این است که این اشاره می کند که این پیشنهاد استفاده از Oura هوشمند حلقه. برای کسانی که نا آشنا با Oura حلقه به تازگی یافت می شود قادر به تشخیص COVID-19 علائم اولیه. با تجهیز بازیکنان با این حلقه به این معنی است که بازیکنان که قرارداد ممکن است این بیماری اطلاع داده خواهد شد و با توجه به آن می تواند به تشخیص علائم اولیه NBA خواهد شد و زمان بیشتری برای مقابله با این وضعیت و جلوگیری از گسترش است.

لازم به ذکر است که این طرح ادعا می کند که حلقه ها اختیاری هستند و این بازیکن می تواند انتخاب کنید به استفاده از آنها را اگر آنها نمی خواهند به. داده ها در حلقه ها را نیز نمی توان در دسترس ساخته شده به تیم کارکنان مگر اینکه تشخیص این بازیکن ممکن است بیمار می شود که در آن نیاز به پزشکی بیشتر بررسی کنید.

این Oura حلقه هنوز به طور رسمی به تصویب رسید اما جالب است ببینید که چگونه این نوع از فناوری در حال پیدا کردن راه خود را به ورزش.

در زمینه تبادل نظر >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت, ورزش و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن