Naughty Dog بازی بعدی می تواند تاریخ و زمان آخرین از ما 3

سگ شیطان است که انتظار می رود منتشر شد The Last of Us 2 هفته آینده و پس سوال این است که چه خواهد شد این شرکت ب

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

سگ شیطان است که انتظار می رود منتشر شد The Last of Us 2 هفته آینده و پس سوال این است که چه خواهد شد این شرکت بود تا به بعدی ؟ خواهد شد و ما تا پایان انتظار مدت زمان طولانی برای قسط سوم در حق رای دادن? شاید نه حداقل این چیزی است که این شرکت VP Neil Druckmann به نظر می رسد اشاره در.

تبلیغات

در مصاحبه با GQ او پرسیده شد چه چیزی می تواند این استودیو می تواند کار بر روی بعدی. Druckmann به نظر می رسد کمی مردد در پاسخ او اما او اشاره کرد که شاید این استودیو می توان به دنبال شروع کار بر روی The Last of Us 3 اگر چه این به این معنی نیست که تضمین می کنند که این اتفاق خواهد افتاد.

با توجه به Druckmann, "را به عنوان شما شروع به بسته بندی کردن کارها خلاقانه وجود دارد کمتر و کمتر مسئولیت و ذهن من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم در مورد چیزی که بعد از. بله چیزی که بعد می تواند یک قسمت سوم چیزی که بعد می تواند برخی از IP جدید." که گفت:, آن را احتمالا نمی تواند تعجب آور باشد اگر آنها بلافاصله کار بر روی یک پیگیری به بخش 2.

دلیل این است که در مورد شما شنیده ام وجود دارد و زمان آخرین از ما سری در حال توسعه برای HBO پس از آن را حس که Naughty Dog می خواهید برای ساخت بر اساس آن حرکت کنید و سعی کنید برای آوردن بیشتر مردم به بازی که هنوز به آن بازی است.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره سگ شیطان و آخرین ما. منبع: gq magazine



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب