ناسا ایجاد یک گردنبند است که به یاد نمی دهد به لمس صورت خود

یکی از رایج قطعه از مشاوره هایی که داده شده است در حال حاضر در پی coronavirus همه گیر است که شما باید همیشه دس

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

یکی از رایج قطعه از مشاوره هایی که داده شده است در حال حاضر در پی coronavirus همه گیر است که شما باید همیشه دستهای خود را با آب و صابون و که شما باید به جلوگیری از دست زدن به صورت خود را به عنوان آنجا که ممکن است. دلیل این است که ما در مورد دست ما لمس همه نوع از اشیاء که ممکن است یا نه ممکن است اثری از ویروس.

تبلیغات

با لمس کردن چهره ما, ما پس از آن خودمان را باز به پتانسیل آلوده شدن. اما دست زدن به چهره ما یک عادت است که بسیاری از ما بدون فکر کردن در مورد آن و به کمک, که, مردمی در ناسا ایجاد کرده اند یک گردنبند که به یاد پوشنده لباس به لمس صورت خود را از طریق استفاده از ارتعاشات و 12 اینچ در محدوده حسگر مجاورت.

این بدان معنی است که هنگامی که شما حرکت می کند دست های خود را به صورت ارتعاش در این گردنبند را به عنوان یک هشدار با ارتعاشات گرفتن شدید تر به عنوان دست خود را حرکت و نزدیک به صورت خود را. به گفته ناسا "هدف از پالس به حداقل رساندن گسترش COVID-19 ویروس است که می تواند منتقل می شود اگر یک فرد لمس آلوده سطح با دست خود را و سپس لمس یا چشم خود بینی یا دهان."

بهترین بخش این است که این طراحی شده است منبع باز با به آسانی در دسترس اجزای بنابراین اگر شما دسترسی به یک چاپگر 3D شما به راحتی می توانید یکی برای خودتان با رفتن بر روی بیش از به ناسا وب سایت برای جزئیات بیشتر.

در زمینه تبادل نظر >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت ناسا و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: cnet

آخرین مطالب