چند وظیفه ای در iPad با جیمیل درست کردم خیلی آسان تر

یکی از ویژگی های از iPad است که آن را ارائه می دهد تقسیم نمایش چند وظیفه ای. این به این معنی است که کاربران را

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399
یکی از ویژگی های از iPad است که آن را ارائه می دهد تقسیم نمایش چند وظیفه ای. این به این معنی است که کاربران را قادر به اجرای برنامه های side-by-side اما تعهد نیز می افتد بر روی توسعه برنامه به اطمینان حاصل شود که آن را بازی می کند به سادگی با ویژگی های به عنوان به خوبی. خبر خوب برای کاربران جیمیل است که آن را مانند به نظر می رسد گوگل در نهایت به ارمغان آورد و از ویژگی های آن برنامه iOS.
تبلیغات

به گفته گوگل "هنگامی که با استفاده از یک آی پد شما در حال حاضر قادر به چند کاره هستند با Gmail و سایر برنامه های iOS. شما می توانید با استفاده از جیمیل و تقویم گوگل در همان زمان با تقسیم توجه به برنامه خود را چک کنید قبل از پاسخ دادن به یک ایمیل برای تایید یک وقت ملاقات. و یا شما به راحتی می توانید با کشیدن و رها کردن تصاویر از عکس های گوگل را به یک ایمیل بدون خروج از Gmail."

اگر شما با استفاده از Split View قبل از, سپس شما در حال حاضر باید قادر به استفاده از Gmail. به عنوان گوگل, امتیاز, این به شما اجازه استفاده از Gmail در حالی که با استفاده از برنامه های دیگر مانند تقویم گوگل در همان زمان و یا همچنین می تواند استفاده از آن را با برنامه های iOS مادری مانند عکس, سیاحت اکتشافی در افریقا ، در حالی که چند وظیفه ای در iPad نیست کاملا مشابه نسبت به بر روی یک کامپیوتر آن را بهتر از هیچ چیز و بهتر از آنچه که اپل استفاده می شود برای ارائه به کاربران است.

این تغییرات به Gmail در حال حاضر باید در آخرین نسخه از این نرم افزار و در دسترس خواهد بود به تمام کاربران که یا G مجموعه مشتریان و یا فقط یک کاربر با یک حساب Google شخصی. در ضمن برای کسانی که علاقه مند به یادگیری چگونه به استفاده از تقسیم مشاهده بر روی iPad خود را بررسی کنید ما در اینجا راهنمایی در مورد چگونه به استفاده از تقسیم صفحه نمایش بر روی iPad.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره نرم افزار جیمیل گوگل و اپل. منبع: gsuiteupdates.googleblog



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن