Moto Razr 2 را تایید کرد: 5G بیشتر قدرت و باتری بزرگتر نوک

تاشو موتورولا Razr خواهد شد که یک دوم گاز در گیلاس این شرکت تایید کرده است و در حال حاضر ما در حال حاضر در حال

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

تاشو موتورولا Razr خواهد شد که یک دوم گاز در گیلاس این شرکت تایید کرده است و در حال حاضر ما در حال حاضر در حال یادگیری کمی بیشتر در مورد نسخه بعدی.

صحبت در Reframed تکنولوژی پادکست یک خیر اجرایی به تازگی نشان داد که نسل دوم مدل در حال آمدن است بعد از آن در سال 2020 است.

"تاپیک جدید تکرار بالا آمدن است. وجود دارد یکی در سپتامبر من فکر می کنم در آینده گفت:" خیر آفریقای جنوبی مدیر کل Thibault Dousson (از طریق Android Authority). او در ادامه به ذکر است "نسل دو" دوباره بعد در پادکست.

پس از آن گزارشات مردمی در XDA توسعه دهندگان برخی از اطلاعات جدید نشان می دهد که دستگاه را به رخ کشیدن یک پیکسل 765 پردازنده با 8GB حافظه RAM و 256 GB از ساخته شده است در ذخیره سازی.

حضور Snapdragon 765 پردازنده راهنمایی ما را به یکی دیگر از چیز عالی به نظر می رسد این دستگاه نیز 5G با تشکر از حضور X52 مودم است که در آن SoC. این بدان معناست که ما به احتمال زیاد برای دسترسی به زیر 6GHz 5G شبکه.

همچنین صحبت از یک باتری بزرگتر زندگی اگر چه از آن صدا مانند یک جهش بزرگ رو به جلو است. اصلی باریک 2,510 میلی آمپر باتری و خواهد بود را افزایش داد به 2,845 میلی آمپر, با توجه به گزارش.

با توجه به عمر باتری یکی از گله و شکایت-در مورد ویژگی های در underwhelming Moto Razr به افزایش خواهد بود. اما آیا این کافی است از یک جهش برای جبران شکایت باقی مانده است دیده می شود.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

XDA توسعه دهندگان اضافه شده وجود دارد خواهید بود 48-سنسور دوربین مگاپیکسلی در پشت دستگاه و همچنین به عنوان یک جلو رو 20 مگاپیکسل دوربین. این دستگاه جدید را اجرا آندروید 10 بیرون از جعبه, این گزارش می گوید.

Moto Razr با وجود باد بسیاری از ناظران دور با آن به نظر می رسد نا امید داوران پس از آن رو به دست خود. علاوه بر این از 10 اندروید به زودی کمک می کند تا مسائل تا حدودی اضافه کردن برخی از قابلیت های جدید که در جلوی صفحه نمایش. کسانی که شامل یک صفحه کلید کامل QWERTY, جدید, حرکات, و دسترسی سریع به دوربین عکاسی از خود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب