تلفن همراه.co.انگلستان فقط کاهش یافته و بهترین ارزش آیفون SE قرارداد هنوز

اگر شما بوده ام به دنبال یک inexepensive آیفون SE قرارداد برای خودتان و یا برای آنهایی که جوان تر نگاه هیچ بیش

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اگر شما بوده ام به دنبال یک inexepensive آیفون SE قرارداد برای خودتان و یا برای آنهایی که جوان تر نگاه هیچ بیشتر از این ستارگان ارائه شده است.

ساخت آیفون SE حتی بیشتر مقرون به صرفه با نرخ ماهانه از خام این قرارداد معامله از تلفن همراه.co.انگلستان کیسه های شما تکرار دوم از آی فون SE با 2GB و یک دسته از مباحث فقط برای £20 ماه و 99 پوند در صف مقابل لود نامحدود دقیقه و متون به بوت.

در بالا از بهترین پوشش سیگنال در انگلستان شما خالص یک سال اشتراک به تلویزیون اپل به علاوه با خرید خود را در کنار شش ماه از اپل و موسیقی MTV بازی و همچنین سه ماه از BT Sport بدون هیچ هزینه اضافی. با خیلی رایگان مطالب شما مطالب برای سنین.

وقتی که می آید به 2020 نسخه از آی فون SE, شما نمی خواهد اشتباه در فکر آن به نظر می رسد خیلی افتضاح مانند استاندارد آیفون 8. با توجه به آی فون SE اساسا جایگزین آیفون 8 در رسمی اپل خط به بالا در آن فروشگاه طراحی آن خیلی بیشتر حس می کند.

برگزاری محکم به ضخامت ناهنجاری و بسیار دوست داشتنی TouchID مجهز به دکمه home آیفون SE یک انفجار از گذشته و برای بسیاری از افراد خوش آمدید جدید علاوه بر این از لحاظ شکل کوچک-عامل – است که در مقایسه با امثال آی فون جدید 11 خانواده به هر حال.

بله با یک خوش کوچک 4.7 اینچ صفحه نمایش (در این روز و سن از غول گوشی های هوشمند) آیفون SE همراه با پانل ال سی دی است که اگر چه در وضوح پایین به خوبی کار می کند با کوچکتر فرم فاکتور برای یک صفحه نمایش است که هنوز هم به وجد. شباهت با که و فوق فون 8 در ادامه با SE نیز ارائه تن درست برای رنگ های دقیق و تطبیقی صفحه نمایش است که تنظیم آن روشنایی و رنگ متناسب با مشاهده محیط زیست است.

البته باید به برخی از تفاوت ها با توجه به این 2020 و هیچ کس در حال رفتن به پرداخت که برچسب قیمت زمانی که آی فون 8 با وجود اینکه نسبتا کمیاب هنوز هم می توان دست دوم در نرخ ارزان. خوب آیفون SE ممکن است ارائه یک مورخ طراحی, اما آن را نشانی از قدرت گل سرسبد. تلنگر تا هود و شما پیدا قدرتمند A13 Bionic چیپ ست در محل کار بسیار مشابه موجود در سیب گل سرسبد آخرین خط به بالا.

به عنوان حداکثر پارکر قرار داده و آن را در نقد و بررسی: "این ممکن است مانند یک تلفن است که نمی خواهد احساس خارج از محل در سال 2016 اما این جرات £1000 دستگاه راست از سال 2020 است."

ترفند های دیگر را ببینید آیفون SE بهره مندی از حالت پرتره با نور روز عکس های قابل مقایسه با امثال کسانی که گرفته شده بر روی آی فون 11 Pro. البته به عنوان یک mid-range آی فون آن را به سقوط کوتاه در جایی با کاهش روشنایی شرایط معمولا تولید کمتر قابل تصویر است. اگر شما در حال خرناس در مورد آی فون SE, شما به احتمال زیاد بیش از حد fussed در مورد داشتن بهترین دوربین تلفن.

استثنایی اواسط محدوده ورود از اپل, آی فون, شرقی اهدا شد 4.5 ستاره در بررسی ما و شما می توانید مطمئن باشید که با این ارزش باور نکردنی EE 2GB طرح آن را یکی از بهترین اواسط محدوده گوشی های در بازار در حال حاضر به خصوص با تمام اضافی مباحث ارائه شده توسط این تعرفه.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن