حداقل حداقل از اسلحه در حال آمدن است به سر و صدا وارنر – Ultimate آخرین DLC شخصیت نشان داد

برای اولین بار یک شخصیت قابل پخش از سلاح خواهد شد پیوستن به سوپر سر و صدا وارنر فهرستی با حداقل حداقل ساخت برش

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

برای اولین بار یک شخصیت قابل پخش از سلاح خواهد شد پیوستن به سوپر سر و صدا وارنر فهرستی با حداقل حداقل ساخت برش.

به عنوان شما می خواهم انتظار حداقل حداقل را تمدید اسلحه او یک نیروی محسوب می شود از راه دور است. اگر شما می خواهید به یک شانس ایستادن در برابر او, شما در حال رفتن به نگه داشتن مبارزه با نزدیک است. حتی پس از آن شما هنوز هم مشکل دارند – در سر و صدا وارنر اولین Min Min نیز توانایی و پا زدن مخالفان خود را با سرعت سریع اگر آنها بیش از حد نزدیک است.

حداقل حداقل در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن 29th, در کنار چندین جدید Mii جنگنده لباس سری به نمایندگی از جمله Splatoon 2, Tekken و حتی خرید اینترنتی. درست است که خیلی زود شما قادر خواهید بود به لباس تا مانند طاق پسر خود را و ذخیره کردن زباله به هر کس که در راه خود می شود. اگر شما تا به حال نیاز به اثبات Smash Bros' zaniness این را مهر و موم معامله.

خبر از یک اسلحه شخصیت debuting در سر و صدا آمد و چند ماه پیش از طریق سر و صدا وارنر صفحات رسانه های اجتماعی پس از Masahiro Sakurai آخرین Smash Bros مستقیم که در آن قصد دارد برای دومین DLC جنگنده تصویب شد نیز نشان داد. Min-Min خواهد بود که برای اولین بار از شش شخصیت به نظر می رسد در دومین جنگنده منتقل می کند.

قبلی جنگنده عبور شامل پنج شخصیت Joker (Persona 5) قهرمان (Dragon Quest سری) Banjo & Kazooie (Banjo & Kazooie سری) Terry Bogard (Fatal Fury) و Byleth (Fire Emblem: سه خانه).

اسلحه منتشر شد و در برگشت در سال 2017 نیز به عنوان یکی از اولیه first-party انحصاری برای ضربه زدن به نظام است. احساس مانند یک souped تا نسخه از رشته های ورزشی " بوکس minigame اسلحه قرار دادن بازیکن در کنترل یک دسته از مبارزان که همه به رخ کشیدن تمدید اسلحه – از این رو عنوان – با استفاده از هر دو شادی باهم کنترل پانچ و مسدود کردن راه خود را به پایان رساند.

بازی به پایان رسید تا بودن متوسط موفقیت برای نینتندو پریدن به تعداد دو نقطه در انگلستان نمودار فروش و در نهایت به فروش بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان.

ما عاشق اسلحه که ما آن را (جناس در نظر گرفته) بیان کرد: "سلاح های منحصر به فرد-احساس خروس جنگی با مقدار شگفت آور از عمق. آن را نیز بزرگ به نظر می رسد ترکیب رنگارنگ استعداد با برخی از واقعی ترین محیط و شخصیت ها. حرکت خود را کنترل نیز یک موفقیت چشمگیر."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن