Microsoft Surface هدفون 2 و سطح Earbuds رسمی

سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد سطح Earbuds که یک جفت واقعی بی سیم از earbuds که با ویژگی های مانند Office ادغا

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد سطح Earbuds که یک جفت واقعی بی سیم از earbuds که با ویژگی های مانند Office ادغام. این شرکت بعد از تاخیر در راه اندازی از earbuds به 2020, اما خبر خوب این است که اگر شما به دنبال به جلو به در نهایت قادر به گرفتن دست خود را بر روی آن شما در حال حاضر می توانید.

تبلیغات

مایکروسافت نه تنها اعلام کرد در دسترس بودن سطح Earbuds, اما آنها همچنین اعلام کرد به روز رسانی به سطح هدفون در قالب سطح هدفون 2.

شروع با سطح Earbuds, برای کسانی که ممکن است از دست رفته اعلام سال گذشته این earbuds وعده تا 24 ساعت عمر باتری با استفاده از شارژ مورد که در آن در می آید. همانطور که ما قبلا ذکر شد به نظر می رسد که آن را می کشد دو وظیفه به عنوان یک جفت هدفون و همچنین به عنوان یک کنترل کننده برای اتاق که در آن کاربران می توانند با استفاده از آن برای کنترل اسلاید در پاورپوینت, برای مثال. به اندازه کافی جالب توجه مایکروسافت به نظر می رسد که کاهش قیمت از $249 دلار به 199 و آنها را برای خرید در دسترس در شروع ممکن است 12.

پس از آن وجود دارد که سطح جدید هدفون 2 به روز رسانی به مدل قبلی است. به گفته مایکروسافت برخی از تغییرات آنها معرفی شده در فرم بهبود کیفیت صدا (که ما فرض ذهنی است) و عمر باتری که در آن هدفون شما گذشته تا 20 ساعت در یک شارژ.

این earcups نیز دوباره طراحی شده که در آن آنها در حال حاضر می تواند چرخش 180 درجه به آن را راحت تر هنگامی که در اطراف گردن و همچنین به عنوان یک جدید پایان سیاه و سفید گزینه است. سطح هدفون 2 در قیمت $249 و نیز در دسترس خواهد بود برای خرید مارس 12.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره هدفون و مایکروسافت. منبع: وبلاگ.ویندوز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن