مایکروسافت در نهایت ارائه رایگان تعمیرات برای این سطح لپ تاپ 3 موضوع

مایکروسافت با ارائه رایگان تعمیرات خاص تکرار موضوع با سطح لپ تاپ صفحه نمایش 3. در اینجا جزئیات. همیشه از لپ ت

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

مایکروسافت با ارائه رایگان تعمیرات خاص تکرار موضوع با سطح لپ تاپ صفحه نمایش 3. در اینجا جزئیات.

همیشه از لپ تاپ منتشر شده در اواخر سال گذشته شده اند وجود دارد گزارش از کاربران در حال تجربه مسائل با ترک ها ظاهر می شود در روی صفحه نمایش. با توجه به اصلی گزارش از ZDnet این بود که تنها تجربه شده توسط کاربران با آلومینیوم مورد مدل.

این موضوع در حال حاضر عود برای بسیاری از کاربران به حدی است و با کمی علت است که مایکروسافت ارائه شده است رایگان تعمیرات باید خود را در سطح لپ تاپ 3 صفحه نمایش crack بدون هیچ دلیل.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020 – صفحه 10 نوت بوک برای هر بودجه

به همان اندازه اگر شما در حال حاضر تجربه این موضوع و پرداخت می شود برای تعمیر شما می توانید در حال حاضر درخواست برای بازپرداخت شود به عنوان یک بیانیه جدید سایت مایکروسافت توضیح می دهد:

"ما باید بررسی ادعاهای صفحه نمایش ترک خوردگی بر روی سطح لپ تاپ 3 و تعیین کرده اند که در درصد بسیار کمی از موارد سخت خارجی ذرات ممکن است باعث یک خط شکستگی در شیشه ای که به نظر می رسد ممکن به نظر می رسد به طور غیر منتظره و یا بدون علت قابل مشاهده.

"اگر شما خود را باور سطح لپ تاپ 3 در حال تجربه این موضوع شما را تشویق به تماس با ما مایکروسافت پشتیبانی برای شروع یک تعمیر رایگان در طول دوره گارانتی این دستگاه است. اگر شما قبلا پرداخت شده مایکروسافت برای Surface 3 تعمیر لپ تاپ است که شما باور دارید این موضوع لطفا با مایکروسافت پشتیبانی برای یادگیری در مورد بازپرداخت."

این به پیروی از اخبار که به شکست هفته گذشته که سطح لپ تاپ 3 در حال ساخته شده موجود در بازار, پیش از انتشار این شایعه سطح کتاب 3 و سطح به 2 راه اندازی شد.

یعنی لپ تاپ است به سمت بازار هند است. سطح لپ تاپ 3 می آید در یک 13.5 اینچ طراحی و یا به عنوان بزرگتر از 15 اینچ مدل. این بسته اینتل پردازنده i5 8GB حافظه RAM و 128 گیگابایت SSD ذخیره سازی.

مرتبط: بهترین بازی PC سال 2020 – همه عناوین شما نیاز به بازی در بازی خود را ریگ

15-inch مدل نیز موجود است با AMD Ryzen 5 پردازنده در کنار همان 8GB حافظه و 128GB SSD ذخیره سازی. 13.5 اینچ مدل است که در فروش در INR 98,999 در حالی که بزرگتر از 15 اینچ مدل در دسترس است برای INR 116,999.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن