مایکروسافت در حال تغییر راه شما تجدید کدهای با کنسول بسته نرم افزاری

ایکس باکس است که ایجاد تغییرات عمده در نحوه کد در کنسول بسته نرم افزاری خواهد بود بازخرید رفتن به جلو انجام دو

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

ایکس باکس است که ایجاد تغییرات عمده در نحوه کد در کنسول بسته نرم افزاری خواهد بود بازخرید رفتن به جلو انجام دور با کسانی که مزاحم 25 رقمی همه ما وارد است.

به عنوان گزارش شده توسط Polygon, یک برنامه جدید شناخته شده به عنوان دیجیتال مستقیم معرفی شده است که دور زدن نیاز به وارد کردن کدهای خسته کننده زمانی که راه اندازی کنسول جدید. در حال حاضر این مجوز را به جای تنظیم شود تا با حساب کاربری خود که نشانه به سیستم.

"در طول فرآیند راه اندازی را برای کنسول جدید می گوید:" مایکروسافت "محتوا و خدمات ارائه می دهد متصل به کنسول ظاهر خواهد شد برای از گرو در اوردن. کلیک کنید " ادعا می کنند آن را به گرو در اوردن هر یک از آیتم. پس از بازخرید مطالب خود را می توان در کتابخانه های دیجیتال خود را تحت My Games & Apps."

فقط مراقب باشید در هنگام راه اندازی کنسول جدید خود را با تضمین این حق حساب امضا شده است در هنگام بازخرید خود را در بازی های دیجیتال و دیگر موضوعات از آنجا که شما نمی خواهید چیزی را به اشتباه نام کاربری. آن را نیز باید عمل بازخرید محاکمه و قطعات دیگر از محتوای قابل دانلود بسیار راحت تر از رفتن به جلو.

Xbox

این یک حرکت هوشمند توسط مایکروسافت و همچنین باعث می شود همه چیز بسیار آسان تر برای مصرف کنندگان که به سادگی می خواهید برای پلاگین خود کنسول جدید و پرش به بازی با حداقل سر و صدا. بازخرید بازی ها در این راه نیز اجازه می دهد تا مایکروسافت برای اطمینان از کاربران جدید را به Xbox Live و Xbox بازی پاس برابر تقریبا بلافاصله ساختمان بر روی ایکس باکس اکوسیستم.

ما تصور کنید که این عمل تبدیل خواهد شد بیشتر رایج با ورود ایکس باکس سری X و شایعه ایکس باکس لاکهارت که هر دو می تواند در پایان این سال است. آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن در سال های اخیر که مایکروسافت بیشتر در رابطه با چگونه بسیاری از بازیکنان در حال دسترسی به بازی ها و خدمات پلت فرم به سادگی به عنوان یک تحویل مکانیزم برای کاربر نهایی. آن را هیجان انگیز تکامل کنسول های بازی که بسیار خوش آمدید برای دیدن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن