مایکروسافت گسترش Surface Pro 7 و سطح لپ تاپ 3 در دسترس بودن جلوتر از سطح کتاب 3 راه اندازی

مایکروسافت Surface Pro X Surface Pro 7 و سطح لپ تاپ 3 در نهایت همه در دسترس در هند و هفت ماه پس از انتشار اولی

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

مایکروسافت Surface Pro X Surface Pro 7 و سطح لپ تاپ 3 در نهایت همه در دسترس در هند و هفت ماه پس از انتشار اولیه و پیش از این شایعه سطح کتاب 3 و سطح به 2 راه اندازی شد.

برای هند خریداران Surface Pro 7 در دسترس است در دو رنگ سیاه و سفید و پلاتین. آن را به رفتن فروش در INR 72,999 برای i3 مدل یا INR 88,999 برای پایه i5 مدل. بالا پایان i7 مدل هزینه INR 116,999.

لپ تاپ بسته خشنود جمع و جور 12.3 اینچ صفحه نمایش. آن را به خوبی طراحی شده و ما لذت می برد لپ تاپ هنگامی که ما بر روی آن. اما آن است که یک بهبود بزرگ در سلف آن است.

مربوط به: سطح کتاب 3

گزیده ای از بررسی ما می خواند: "Microsoft Surface Pro 7 احساس می کند بیشتر شبیه به یک Surface Pro 6.5 از واقعی محصول جدید است. تنها تغییرات قابل توجهی هستند و علاوه بر این از یک USB-C ورودی و یک حرکت به اینتل جدیدتر 10-gen خانواده از پردازنده لپ تاپ. اما از آن باقی مانده جامد تبدیل خوانده شده و انتخاب عالی برای کسانی که به دنبال انعطاف پذیر دستگاه است که با این نسخهها کار به همان اندازه نیز به عنوان یک لپ تاپ به عنوان آن را به عنوان یک شخصی قرص."

ثانیا Surface Pro X – با وجود آمدن با برخی از تفکر رو به جلو ایده – آیا کمتر به ما تحت تاثیر قرار دادن. این صعود فقط دو و نیم امتیاز ستاره در بررسی ما است اما در جریان فروش در هند INR در 98,999. بازو-بر اساس ویژگی های تبلت مایکروسافت SQ1 پردازنده 8GB حافظه و 128GB SSD ذخیره سازی.

مرتبط با: رفتن سطح 2

دیگر لپ تاپ به تازگی در دسترس برای خریداران است Suface لپ تاپ 3 است که می آید در یک 13.5 اینچ طراحی و یا به عنوان بزرگتر از 15 اینچ مدل. این یک سنتی, لپ تاپ, طراحی بسته بندی, اینتل پردازنده i5 8GB حافظه RAM و 128 گیگابایت SSD stroage.

15-inch مدل نیز موجود است با AMD Ryzen 5 پردازنده در کنار همان 8GB حافظه و 128GB SSD ذخیره سازی. 13.5 اینچ مدل است که در فروش در INR 98,999 در حالی که بزرگتر از 15 اینچ مدل در دسترس است برای 116,999.

زمان این هند راه اندازی می شود جذاب است با نشت و گزارش ها نشان می دهد ما می تواند انتظار می رود راه اندازی از رفتن سطح 2 و سطح کتاب 3 هر روز در حال حاضر. برای کسب اطلاعات بیشتر در آینده در سطح دستگاه های چوب به بررسی مورد اعتماد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن