Marantz وارد یک عصر جدید با مدل 30 و SACD 30n محصولات

مارانتز چشم انداز خود را برای آینده با دو محصول جدید در تقویت کننده یکپارچه مدل ۳۰ و پخش کننده صوتی شبکه SACD

توسط POSHTIBANNEWS در 11 شهریور 1399

مارانتز چشم انداز خود را برای آینده با دو محصول جدید در تقویت کننده یکپارچه مدل ۳۰ و پخش کننده صوتی شبکه SACD 30n برشمرده است.

مدل ۳۰ و SACD ۳۰n که در طول سه سال گذشته طراحی و کوک شده اند، اولین محصولاتی هستند که با زبان طراحی صنعتی جدید این برند راه اندازی شده اند، محصولاتی که میراث محصولات مارانتز را از دهه های ۱۹۵۰، ۶۰ و ۷۰ جشن می گیرد.

مدل 30 و SACD 30n به نتیجه رسید در سال 2017 به عنوان Marantz نگاه به تغییر مکان خود را در دنیای صوتی بالا پایان. الهام گرفتن از محصولاتی مانند کنسولت صوتی اصلی، مدل ۳۰، مدل ۲۲۵۰، و تقویت کننده مدل ۹، مدل جدید ۳۰ و SACD ۳۰n مخلوطی از اتوس طراحی کلاسیک این شرکت هستند که با رویکردی مدرن به ساخت و ساز ازدواج کرده اند.

طراحی تمام آنالوگ مدل 30 ویژگی های ساخت دو مرحله ای به طور کامل گسسته، با منابع تغذیه مستقل برای تقویت کننده پیش آمپلی فایر و قدرت است. مدار برای مدار منبع تغذیه گفته می شود برای فعال کردن یک جریان پایدار از قدرت است که توسط نوسانات از مرحله تقویت کننده قدرت بی تاثیر است. همچنین استفاده می شود ترانسفورماتور toroidal بزرگ به طور انحصاری برای preamp برای اطمینان از خلوص بالا است، در حالی که در اطراف ترانسفورماتور نصب شده است یک مورد فولاد سپر دو برای جلوگیری از شار نشت است که می تواند نویز در مدارهای اطراف ایجاد کنید.

تقویت کننده یکپارچه مدل 30

منبع تغذیه برای مرحله تقویت کننده قدرت قادر به تحویل لحظه ای جریان بالا به تقویت کننده حالت سوئیچینگ است. این ارائه می دهد حداکثر کنترل بر هر بلندگو متصل برای بهترین تولید مثل صوتی.

مرحله EQ Phono در تقویت کننده مدل 30 می تواند با هر دو آهنربای متحرک و کم خروجی حرکت کارتریج کویل استفاده می شود. مدل 30 ویژگی های Marantz اختصاصی گسسته مدار طراحی تخته -- بیش از حد پویا ماژول های تقویت کننده (HDAMs) -- برای بیشتر "موسیقی ، دقیق و دقیق صدا".

SACD 30n SACD / پخش شبکه ساخته شده است به درخواست تجدید نظر به سنت گرایان hi-fi و علاقه مندان به موسیقی مدرن به طور یکسان. با پشتیبانی HEOS ساخته شده در, بازیکن می تواند آهنگ از آمازون موسیقی HD جریان, جزر و مدی, Spotify و خدمات دیگر.

مدل 30n SACD شبکه پخش صوتی

HEOS می تواند فایل های FLAC از 44.1kHz به 192kHz در تا وضوح 24 بیتی جریان, DSD 2.8MHz و DSD 5.6MHz, ALAC و MP3. همچنین دسترسی به کنترل بدون دست را با الکسا، دستیار گوگل و سیری پشتیبانی ارائه می دهد.

به صورت داخلی گفته می شود که دو ساعت سیستم دقیق ترین تبدیل یک سیگنال ورودی از ۴۴٫۱کی هرتز تا ۳۸۴kHz را ارائه می دهند. تقویت کننده هدفون SACD 30n ویژگی های یک ماژول تقویت کننده اختصاص داده شده با استفاده از مدارات HDAM-SA2 Marantz، که این شرکت ادعا می کند ارائه می دهد "نسبت سیگنال به نویز استثنایی". عامل بهره را می توان به سه از پیش تنظیم - کم، اواسط و بالا - به کار با طیف گسترده تری از هدفون و امکان رانندگی هدفون مانع بالا تنظیم شده است.

جوئل سیتسما، SVP از برند شرکت مادر مارانتز ساوند یونایتد می گوید: «هدف اصلی ما در به روز رسانی مارانتز این بود که به طور مؤثری بی زمانی، موسیقایی و اشتیاقی را که این برند نزدیک به ۷۰ سال به دنیا آورده است، ضبط کنیم. به همین دلیل است که ما کبوتر را به تاریخ نام تجاری برای اولین بار برای طراحی مدل 30 و SACD 30n. ما می دانستیم که این محصولات جدید و جانشینان آنها باید به پالایش آن صدای کلاسیک مارانتز ادامه دهند، بلکه زیبایی شناسی جدید تازه ای را نیز ارائه دهند و کیفیتی بسازند که علاقه مندان معاصر می توانستند آن را دوست داشته باشند.»

مدل Marantz 30 و SACD 30n در فروش در فروش مجاز فروشندگان Marantz از اوایل سپتامبر 2020 برای £ 2700 هر.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن