macOS سور بزرگ اعلام کرد: بهترین جدید مک و مک بوک امکانات

اپل اعلام کرد MacOS سور بزرگ در WWDC سال 2020 امروز با عمده جدید به روز رسانی نرم افزار برای امثال پیام ها و ن

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اپل اعلام کرد MacOS سور بزرگ در WWDC سال 2020 امروز با عمده جدید به روز رسانی نرم افزار برای امثال پیام ها و نقشه ها در سراسر برنامه های اپل لپ تاپ و دسکتاپ محدوده.

اپل نشان داد یک لیست طولانی از به روز رسانی نرم افزار برای امثال iOS 14, iPadOS و WatchOS طی نطق اصلی مراسم است. کسانی که با یک مک بوک یا iMac خواهد شد بیشتر علاقه مند در MacOS ویژگی های.

بررسی های جدید هیجان انگیز ترین ویژگی های زیر:

UI آسان تر به حرکت

اپل نشان داد کشت از ویژگی های جدید برای MacOS در رابط کاربری از جمله آیکون های جدید اختصاص داده شده فضاهایی برای ویدجت ها و pop-up آیکون زمانی که شما شناور بیش از آنها را.

جدید مرکز کنترل خواهد شد و همچنین به شما اجازه می دهد تا به راحتی تغییر حجم فعال کردن حالت تیره و اضافه کردن کلید های میانبر به منوی میانبر در بالای دسکتاپ شما. نیز وجود خواهد داشت یک نمایش آیفون-esque نوار اطلاع رسانی است که شامل تمام خود را پیام و هشدار برنامه.

برنامه های مانند ایمیل ها و تقویم ها و پادکست ها نیز بهره مند از برخی از کیفیت زندگی را بهبود.

آیفون-esque پیام

اپل معرفی تعدادی از پیشرفت های بزرگ برای پیام های آن برنامه بر روی مک با اضافه کردن ویژگی های است که قبلا فقط در دسترس از طریق آی فون و آی پد.

Memoji به طور خاص شاهد افزایش حمایت با macOS در حال حاضر اجازه می دهد تا شما را به ویرایش و قرار دادن شخصی برچسب بدون محدودیت. پیام اثر را نیز در دسترس مانند فعال کردن انفجار شیرینی برای جشن تولد.

دوخته پیام خواهد شد در حال حاضر همگام سازی در سراسر دستگاه اجازه می دهد برای یک تجربه بدون درز در سراسر iMac ، iPad و آی فون.

نقشه های اپل فقط بطور قابل توجهی بهتر

تعداد زیادی از نقشه های اپل پیشرفت نشان داده شد و در طول iOS 14, ارائه, از جمله دوچرخه سواری ناوبری (در شهرستانها را انتخاب کنید) جدید, راهنمای جاذبه های گردشگری و, هشدار برای جاده تراکم بنابراین شما می توانید سعی کنید و برای جلوگیری از ترافیک. یک خیابان-مشاهده حالت نیز تایید می شود از رفتن به انگلستان است. اپل تایید کرد که تمام این ویژگی ها را نیز از رفتن به macOS سور بزرگ به عنوان به خوبی به عنوان برخی از ویژگی های منحصر به فرد.

مک نسخه از نقشه ها دیده می شود برخی از کیفیت زندگی بهبود مانند 'مورد علاقه' آیکون در گوشه بالا سمت چپ بنابراین شما به راحتی می توانید انتخاب کنید در خانه یا محل کار خود را هنگامی که راه اندازی یک مسیر. دوستان همچنین می توانید به اشتراک گذاری مسیرهای با شما که ممکن است مفید باشد اگر شما در حال برنامه ریزی یک هم اجرا می شود.

صفری در حال حاضر سریع تر و امن تر

هنگامی که لیست تمام پیشرفت های آینده به سافاری اپل نمی تواند مقاومت در برابر یک دارای گونه های برامده حفاری در گوگل با این ادعا خود را مرورگر وب است که در حال حاضر 50 درصد سریع تر از گوگل کروم برای بارگذاری صفحات وب است. اپل حتی ادعا صفری سریع ترین مرورگر وب در جهان است.

اپل نیز مشتاق به نقطه چگونه امن صفری است که به خصوص در حال حاضر آن لادن با ویژگی های حفظ حریم خصوصی. صفری در حال حاضر ارائه می دهد کامل حریم خصوصی گزارش برای هر وب سایت بنابراین شما می توانید ببینید چه ردیابی داده های خود را. اپل ادعا می کند صفری همچنین می توانید چک کنید اگر کلمه عبور خود را هنوز هم امن و نمی شده است به خطر بیافتد توسط هر یک نقض داده.

صفری پسوند همچنین نگاه کنید به ارائه مقدار زیادی از پتانسیل مخصوص شرکت اپل است که اجازه می دهد تا کاربران را به لحن خوب کنترل بر آنها است. شما می توانید یک فرمت به غیر فعال کردن پس از 24 ساعت و یا برای تنها تابع با وب سایت های مشخص شده محدود کردن دسترسی به, بنابراین شما لازم نیست که نگران باشید که آنها در حال جمع آوری داده ها در پس زمینه.

قابل تغییر شروع صفحه پیش نمایش برای زبانه پویا ترجمه نیز اعلام کرد برای سیاحت اکتشافی در افریقا از طریق macOS Big Sur روز رسانی.

بهبود حفظ حریم خصوصی برای فروشگاه App

اپل خطاب تعدادی از نگرانی های حریم خصوصی با کشت از ویژگی های نرم افزار جدید و سیاست. هر برنامه در دسترس از طریق macOS (و یا هر پلت فرم اپل) در حال حاضر نیاز به اجازه دسترسی به آهنگ های خود را داده است. شما همچنین می توانید در حال حاضر مجموعه نرم افزار تنها قادر به تشخیص مکان تقریبی شما به جای خاص خیابان ها و یا ساختمان.

اپل همچنین تأکید چقدر مهم آنها بر این باورند که شفافیت در حال حاضر نیاز به توسعه دهندگان برای فاش کردن دقیقا چه برنامه های داده ها پیگیری خواهد شد در یک آیکون با فرمت در فروشگاه App. این اجازه خواهد داد که شما را به عامل نگرانی های حریم خصوصی هنگامی که تصمیم گیری چه برنامه های برای خرید و دانلود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن